recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Stofa begyndt at modificere stationernes EPG?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr Stofa begyndt at modificere stationernes EPG?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Emne: Er Stofa begyndt at modificere stationernes EPG?
    Sendt: 23-Maj-2010 kl. 00:16
Jeg har den sidste tid bemærket, at programomtalen på EPG (den i DVB-C-signalet, ikke den i Zaptoren, som hentes over en netforbindelse) er skåret væsentligt ned. Hvor jeg før kunne se en fuld præsentation af en film, står der nu f.eks. "Amerikansk actionfilm fra 1994".

Først troede jeg, at det var TV-stationerne, jeg skulle være sur på, selv om det var lidt underligt, at de alle var begyndt på det samtidigt. Men så prøvede jeg for sjov at kigge på en svensk kanal - og sørme om der ikke stod den samme nedskårne omtale her ... på dansk.

Så det må jo være Stofa, der piller. Jeg synes, det er rigtigt træls. Nogen der ved noget om hvorfor?


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu