|
Er tonen blevet grovere? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2013 kl. 19:18 |
Er det mig, eller er tonen i forumet, og på forsiden for den sags skyld ikke blevet meget grovere på det sidste.
Jeg synes at opleve bla.a: Grammatiske fejl bliver kommenteret, også på en grov måde. Personer med en anden holdning en én selv bliver udsat for ord som fjols osv. Lige så snart en nævner noget positivt ved et firma, så er man fanboy, i stedet for at kommentere sagligt på, hvad der bliver beskrevet. Jeg synes det har været tiltagende den sidste tid. Er det mig ser er blevet mere følsom eller? Skal siges recordere.dk er mit foretrukne sted at hente inspiration og info, hvorfor den tiltagende grovhed i tonen ærger mig. Redigeret af aerik - 03-August-2013 kl. 19:20 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næh, det er såmænd bare når varmen stiger til hovedet, at folk begynder at opføre sig som fjolser uden at være det.
|
|
![]() |
|
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() Nogle prøver måske at køle sig ned med kolde øl
![]() Redigeret af Bassekat - 05-August-2013 kl. 15:35 |
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Må også erkende jeg selv har fyret et par grimme kommentarer af omkring folks opførsel - nok mest i frustration over hvad man fra moderatornes side tillader af sprogbrug...
Mener ikke vi skal i nærheden af den censur Gige kører på den anden side - men det kunne da være dejligt for øjnene med lidt håndhævelse engang imellem, efter min mening ihvertfald...
|
|
![]() |
|
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Tonen herinde og om den er blevet en smule mere direkte, måske men de fleste gamle brugere kan vel håndtere (en hel del)
Min startside burde faktisk være Recordere.dk ![]() ![]() ![]() Redigeret af skyking - 06-August-2013 kl. 16:40 |
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |