|
Er Windows 8 svær at bruge? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2014 kl. 20:12 |
Vi skal ha en billig bærbar til hjemmet.
Man kan jo stort set kun købe med Windows 8 når vi taler om de billige bærbare. Nogen sige det er svært at bruge/lære... Hvad siger i???
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Meget nem. Ellers kan man nemt få den til at ligne win 7 hvis det ønskes
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Gik fra XP til 8 og jeg savner INTET det er det bedste fra m$ i lang tid :-)
Mvh BS
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Har skiftet alle konsulenternes maskiner fra XP til Windows 8 og det var langt lettere end dengang vi skiftede nogle få fra XP til Windows 7.
Hvis man kun bruger en håndfuld programmer i Windows, så er det nemt at finde sig til rette.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
okay, det lyder godt... tak
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Man kan få den til at gå direkte til det gammeldags skrivebord ved opstart. Når man åbner og lukker programmer, skifter den jo alligevel til at vise skrivebordet, hvor proceslinien stadig er.
Denne ændring kan laves i Windows eget system, uden at downloade diverse startmenuer.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Jeg er Mac-bruger, og jeg synes Windows 8.1 Update er let at bruge.
![]() Når Windows er helt opdateret, så der kommer søgeknap øverst på startskærmen, er det noget lettere end de første versioner, synes jeg. ![]() Jeg savner ikke startknappen. Bruger i stedet startskærmen til de mest brugte programmer. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Ellers er "win+q" bare genial
for nørder "win+x" Mvh BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |