recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Windows 8 svær at bruge?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er Windows 8 svær at bruge?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er Windows 8 svær at bruge?
    Sendt: 26-Juni-2014 kl. 20:12
Vi skal ha en billig bærbar til hjemmet.
Man kan jo stort set kun købe med Windows 8 når vi taler om de billige bærbare.
Nogen sige det er svært at bruge/lære...
Hvad siger i???
Ning
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2014 kl. 20:19
Meget nem.   Ellers kan man nemt få den til at ligne win 7 hvis det ønskes
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2014 kl. 20:37
Gik fra XP til 8 og jeg savner INTET det er det bedste fra m$ i lang tid :-)

Mvh BS
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2014 kl. 21:11
Har skiftet alle konsulenternes maskiner fra XP til Windows 8 og det var langt lettere end dengang vi skiftede nogle få fra XP til Windows 7.

Hvis man kun bruger en håndfuld programmer i Windows, så er det nemt at finde sig til rette.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2014 kl. 23:18
okay, det lyder godt... tak
Ning
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 06:45
Man kan få den til at gå direkte til det gammeldags skrivebord ved opstart. Når man åbner og lukker programmer, skifter den jo alligevel til at vise skrivebordet, hvor proceslinien stadig er.

Denne ændring kan laves i Windows eget system, uden at downloade diverse startmenuer.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 11:39
Jeg er Mac-bruger, og jeg synes Windows 8.1 Update er let at bruge. Tongue

Når Windows er helt opdateret, så der kommer søgeknap øverst på startskærmen, er det noget lettere end de første versioner, synes jeg. 

Jeg savner ikke startknappen. Bruger i stedet startskærmen til de mest brugte programmer.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 12:35
Ellers er "win+q" bare genial

for nørder "win+x"

Mvh BS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu