|
Er Yousee boksen overflødig når .... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
clausjul ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2012 kl. 17:22 |
Jeg har bestilt den lækre Samsung UE46D8005 og har i forvejen Yousee boksen som en del af Yousee Plus, da min nuværende fladskærm ikke kan DVB/C.
Jeg er selv svært hørehæmmet og er afhængig af, at optageren kan også optage undertekster (TTV eller DVB) - det kan Yousee boksen (Samsung). Men til gengæld har den ikke DVD/Bluray. Så endnu en apparat oveni med DVD/Bluray Jeg vil helst smide Yousee boksen ud, da jeg ikke kan se, hvad jeg har at miste, for der er VOD via SmartTV og startforfra bruger jeg aldrig. Men det kræver en DVD/Bluray med harddisk optager som kan optage TTV/DVB undertekster og derfor vil jeg spørge jer kloge folk - om der findes en Samsung model som kan klare mosten: 1) DVD / Bluray 2) Optage på harddisk via EPG programmering. 3) Skal kunne optage TTV-undertekster 4) Skal kunne optage DVB-undertekster. Hvad er jeres anbefalinger?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |