|
Erfarigner med LG 65UF860V som er på tilbud? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MartyMcFly ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2015 kl. 13:03 |
Elgigantos har på anden uge 65UF860V til 14.999 kr. og ville høre de kyndige herinde, og om der er nogle erfaringer, for og imod ift. skærmen.
Er pt. på en Pana Plasma 50", men det skib er jo sejlet, og OLED ligger for langt fremme og i klart for højt prisleje. Så alle tips, og gode råd modtages meget gerne. på forhånd mange tak for al hjælp der måtte falde af :) http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/65UF860V/lg-65-3d-smart-led-tv-65uf860v |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er samme model som FV850. Den er anmeldt flere steder - bla. hos os.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
MartyMcFly ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Det er jeg med på - ville bare høre andres erfaringer, end de mange tests der ellers er, al respekt for tests så plejer jeg at krydre det med folks erfaringer hjemme fra stuerne :)
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Tja - jeg satte det op for en ven for 2 dage siden, jeg syntes det er fint ( har selv sidste år model 49 ") - men han har en meget lys stue og uha de spejlinger var ikke ok for mig, han sige så at det er ikke noget problem om aften - Men selve tv kørte fint.....
|
|
![]() |
|
Sir-DeltA ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Hey - Jeg har netop bestilt dette TV i dag ved Elgiganten, syntes det var en god pris.
Skal nok lige give lidt feedback når jeg har fået ild i dyret :) Eneste minus er at de har vendt RJ45 og antenne stil BAGUD, håber det går med vinklede stik. |
|
LG 65" 65UF860V
Pioneer VSX-930-K Monitor Audio CT380-FX Jamo 507 front 200 center |
|
![]() |
|
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1042 |
Har selv et med harald nyborg vinklet antenne stik - intet problem!
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
ihvertfald et godt tilbud...
er også fristet. hvordan ser alm tv-udsendelser (720p-1080p) ud på dette TV. Er det bedre eller dårligere end på et 1080P TV ?
Redigeret af mbm1 - 05-August-2015 kl. 15:10 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |