recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfarigner med LG 65UF860V som er på tilbud?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfarigner med LG 65UF860V som er på tilbud?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MartyMcFly Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MartyMcFly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfarigner med LG 65UF860V som er på tilbud?
    Sendt: 01-August-2015 kl. 13:03
Elgigantos har på anden uge 65UF860V til 14.999 kr. og ville høre de kyndige herinde, og om der er nogle erfaringer, for og imod ift. skærmen. 

Er pt. på en Pana Plasma 50", men det skib er jo sejlet, og OLED ligger for langt fremme og i klart for højt prisleje. Så alle tips, og gode råd modtages meget gerne.

på forhånd mange tak for al hjælp der måtte falde af :)

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/65UF860V/lg-65-3d-smart-led-tv-65uf860v

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 13:58
Det er samme model som FV850. Den er anmeldt flere steder - bla. hos os.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
MartyMcFly Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MartyMcFly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 17:20
Det er jeg med på  - ville bare høre andres erfaringer, end de mange tests der ellers er, al respekt for tests så plejer jeg at krydre det med folks erfaringer hjemme fra stuerne :)
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 19:04
Tja - jeg satte det op for en ven for 2 dage siden, jeg syntes det er fint ( har selv sidste år model 49 ") - men han har en meget lys stue og uha de spejlinger var ikke ok for mig, han sige så at det er ikke noget problem om  aften - Men selve tv kørte fint.....
Til top
Sir-DeltA Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-November-2008
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sir-DeltA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 15:08
Hey - Jeg har netop bestilt dette TV i dag ved Elgiganten, syntes det var en god pris.

Skal nok lige give lidt feedback når jeg har fået ild i dyret :)

Eneste minus er at de har vendt RJ45 og antenne stil BAGUD, håber det går med vinklede stik.
LG 65" 65UF860V
Pioneer VSX-930-K
Monitor Audio CT380-FX
Jamo 507 front 200 center
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2015
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 17:52
Har selv et med harald nyborg vinklet antenne stik - intet problem!
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2015 kl. 15:08
ihvertfald et godt tilbud... 
er også fristet.

hvordan ser alm tv-udsendelser (720p-1080p) ud på dette TV.

Er det bedre eller dårligere end på et 1080P TV ?

Redigeret af mbm1 - 05-August-2015 kl. 15:10
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu