|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
MzChosen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
|
Nej jeg har ikke set mit lærred i action endnu. Mangler stadig min Projektor fra Tyskland af.. Men det jeg har bestilt skulle da være noget værd. og så fik jeg lige 800 Kr i rabat på det, da det jeg havde bestilt i forvejen vist var udgået ![]() |
||
![]() |
||
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
|
Det samme med mig, jeg har heller ikke set mit lærred i action. Hvis det ikke lever op til mine forventninger kan jeg bare sælge det på DBA der er altid købere
Redigeret af noob30 - 05-August-2008 kl. 20:12 |
||
![]() |
||
MzChosen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
|
Hvilket lærred har du købt ? |
||
![]() |
||
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
|
Kig op ! Jeg har ikke modtaget det endnu, lærredet skulle gerne være sendt afsted idag..
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ahh okay ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, bare jeg havde en større stue til 100" lærred, det vil se godt ud Har du modtaget din projektor ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Yep det hele er op at køre nu, og det er lækkert ![]() Dog havde jeg købt et 15 Meter langt HDMI kabel til min PS3, men kablet virker bare ikke. Her er det jeg købte. mit 3 m HDMI kabel virker.. Mener da med at fra 1 m til 15 m, skal man kunne køre op til 720p. Redigeret af MzChosen - 06-August-2008 kl. 18:20 |
||
![]() |
||
farmand4real ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
Når man køber lange HDMI kabler, skal man lige tjekke hvilket signal de er certificerede til, altså garanti for at kunne bære eksempelvis op til et 720p signal. hvis du kender en der har fået en HDMI switchbox i overskud, kan det måske redde situationen, hvis der er en signalforstærker funktion i den. (ellers køb et bedre kabel |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis du har købt dit kabel hos av-cables.dk som er forum sponsor ville jeg nok ringe og snakke med ham om man kan få sit kabel byttet til et bedre HDMI kabel. jeg har handlet en del derfra og snakket i tlf med ham meget flink menneske |
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay, det må jeg så prøve, så håber jeg han er lidt gavmild ![]() |
||
![]() |
||
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
|
10 Meter er ikke nok? jeg har selv det her forbundet til min Z5, og det virker perfekt. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej, jeg skal bruge omkring 13 meter. Så bliver nød til at have 15 meter. Men jeg har snakket med ham, og jeg har sendt det ind, og så vil de teste det, og hvis det stadig ikke virker, så ville de sende et nyt til mig. Han siger at det burdte virke ved en opløsning på 720p. Så må vi se hvad der sker, har bare brugt 70 kr. på at sende det derind ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |