|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
|
Ja det er lidt trist at miste de penge, Men hvis jeg var dig ville jeg give det ekstra for det jeg linkede til, bare i 15 meter udgaven. Du kan risikere sne på skærmen med det billige i den længde. |
||
![]() |
||
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
|
Hvad fik dig til at bestille hos lige netop den forhandler? Var det p.g.a. gode anbefalinger eller gratis fragt? Jeg spørger fordi jeg selv er tæt på at bestille en Jørn |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Jeg benytter selv et 15 meter HDMI kaldet Wyrewizard fra Nordost. Det forhandles bla. af CSN-Teknik og f.eks AV-Connection. Det er dyrt, men til gengæld virker det - også med 1080p.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan fortælle at jeg også bestilte min Z5 ved dem, Og jeg fik den anbefalet af andre her fra forummet. Og så kan du sætte deres side til engelsk, og du kan også skrive med dem på engelsk. det var vigtigt for mig. |
||
![]() |
||
MzChosen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
|
Jeg bestilte fra dem, fordi der var et link herinde på en tråd. Hvor den vist var på tilbud. Men da jeg bestilte den, så synes jeg da jeg betale for fragten ![]() Men igen, leverings tiden er rigtig hurtig.. var ved døren dagen efter jeg modtog min mail omkring det var sendt. imponererne ![]() Redigeret af MzChosen - 09-August-2008 kl. 09:25 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |