|
Erfaring med Grundig Audiorama-9000 ? |
Besvar |
Forfatter | |
AlexanderF
Junior bruger Oprettet: 22-Januar-2012 Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Januar-2012 kl. 17:23 |
Hej
Er de nogen der har erfaring med Grundigs Audiorama-9000 højtaler serie? Jeg har ikke haft held til at finde en forhandler, så jeg kan prøve at høre dem. Synes de ser spændende ud, da jeg er på udkig efter nogle "diskrete" højtalere. Go'aften Alexander |
|
sebastianvad
Ny bruger Oprettet: 25-Juni-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Thomas Madvig har installeret dem (lofthængt) på sin natklub TS Bar.
Det er jo ikke ligefrem et audiofilt lytterum, men jeg synes de lyder fantastisk - super stram klang og allesteds nærværende, hvilket bl.a. understøttes af den hængte løsning hvor lyden ikke forplanter sig i vægge og gulve. Det har været en lidt hyped halvprivat natklub, men du kan sagtens komme ind hvis du skulle ønske at lytte. Faldt over din tråd fordi jeg selv har overvejet dem, og de er faktisk til at få for lidt over 300,- EUR/stk. fra ebay tyskland, så det begynder jo at være til at betale. Og så er det jo en noget mere unik højtaler end fx scandyna pods, som er det mere sikre køb jeg overvejer. Mvh.
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan hente dem direkte fra Saturn.de i Hamborg.
|
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
De kan også købes flere steder i Danmark til omkring 2470,-
http://www.pricerunner.dk/pl/92-1164184/Hoejtaler/Grundig-Audiorama-9000-White-Sammenlign-Priser |
|
thcleaner
Bruger Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nogle af de dårligste højtaler jeg nogen sinde har lyttet til også er bygge kvaliteten heller ikke noget at råbe hurra for
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |