|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BLACKBIRD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2007 Status: Offline Point: 85 |
![]() Sendt: 27-April-2011 kl. 21:15 |
Er der nogen der har fået lavet deres lcd ved infocare og hvis der er så skriv lige om jeres oplevelse
![]() |
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
2 gange har jeg fået lavet samsung skærme der, og det har været en fin service, jeg har ikke haft at noget udsætte på dem.
Redigeret af kbking - 28-April-2011 kl. 08:12 |
|
![]() |
|
morelli ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Har haft besøg to gange af 2 forskellige. Vældig flinke. Men skønt at både mainboard og psu er skiftet (Og der nu ikke er mere at skifte), virker mit tv stadig ikke. Det er et philips 40pfl7605, hvor lyden og ambilight glipper en gang i mellem.
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() |
Anmeldelse hos trustpilot.dk http://www.trustpilot.dk/review/www.infocare.dk
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Jeg har haft brug for infocare et par gange ifm garantireparationer. Der har ikke været nogen problemer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |