recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med Monitor Audio Radius
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaring med Monitor Audio Radius

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med Monitor Audio Radius
    Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 09:25
Jeg har igennem længere tid gået med overvejelser om at nedgradere fra 5.1 (dali Fazon lcr) til et stereo setup da jeg mest af alt hører musik og tv på lavt niveau. Tanken var at det skulle være 2 små gulv højtalere og har længe ønsket Fazon F5 eller B&w Cm8, men der er langt imellem Fazon og cm8 ryger før jeg alligevel bliver helt moden på nedgraderingen:).
Derfor har jeg istedet tænkt et andet scenarie (også fordi jeg gerne vil beholde min Nad t777), med små fronter i form af gulvhøjtalere. System Audio og nu senest monitor Audio radius 270 har fanget min interesse. 270 og radius serien får i det hele taget ret fin kritik, men jeg skal tværs over Sjælland for at høre et sæt, så jeg ville gerne have nogle input fra jer der har hørt dem.

Hvilke har insammenlignet op imod. Jeg tænker 225 som center og 90 som bagkanaler. Dernæst kunne de små 45 måske bruges til Atmos?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 09:46
Glem R45 - ikke noget værd. Og R90 skal have en sub, men så spiller de også godt, i forhold til sin størrelse. Har solgt rigtig mange surround setups, med en 225, 4 stk. R90 og en sub.

M.v.h.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 09:48
Jeg vil have 270 som fronter og 90 til bagkanalerne. 45 var tænkt som Atmos højtaler når min Nad kan få det mdc kort
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 10:59
Det har jeg forstået. Det ændrer ikke på det jeg skriver. Det handler også om, hvor god surroundlyd du vil have. Er det planen at spille uden SUB?

M.v.h.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 12:20
Nej nej, jeg vil beholde min Svs sb2000.. mit ønske er mere/bedre lyd end Fazon lcr, som jeg ellers er glad for, men vil gerne prøve noget gulvht igen:)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu