|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
Spændene setup du har dig der !!! kunne godt forstille mig at det lyder super... duppert... Tænker og overvejere om mit Dali setup, måsker er et underkill til den onkyo ?? |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
ozzyworld ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Hej igen. Ja har ikke lige haft tid til at skrive(det er jo juletid=sne bajer LOL). Nu er jeg endelig færdig med opsætning, har leget en del med del frekvenser og andet sjovt på forstærker, og må sige nu spiller det max. I surrround tager den kegler , syntes dialog går meget klart igennem selv ved kraftig action, hvor man ellers godt kan opleve at dialogen bliver "tværet" ud. Selv de små detaljer får den med og hele lydbilledet panorere fint rundt. Jeg testede med både bluray og alm. dvd(Hulk-pirates of the carribean-the dark night-saving privat ryan) Må sige specielt med saving privat ryan var der ingen tvivl om onkyoèns potientalle kuglerne fløj bogstavelig talt rundt om ørene på mig, måtte næsten dukke mig nogle gange(hvem der dog bare havde en skyttegrav i stuen)Hele dialogen flyd fint og mistede ikke grebet om samtalen på noget tidspunkt. Ved stereo gør den det også godt, selvfølgelig mangler der noget i forhold til en ren stereo forstærker, men syntes detalje rigdommen er fin for en surround reciever. Specielt ved pure audio viser den at den ligger i den fornuftige ende. Selve opsætning er rimelig nem hvis man har lidt flair for det, mit største problem var at få sub indstillet ordenligt, men skal også sige jeg køre med dobbelt sub så det gør det ikke nemmere, men lidt tålmodighed så er den der. Min konklusion er at onkyotx-sr806 er et fornuftigt køb til pengende, den har masser kræfter og taber ikke pusten syntes jeg. Opsætning er rimelig nem, også får begyndere. muligheden for at indstille hver kanal med delfrekvenser er super da man kan få et meget bedre lydbilled. Audysse mikrofonen virker også fint hvis man ikke har modet på selv at indstille. Hvis nogle har spørgsmål til forstærker så skriv endelig så skal jeg gerne svare. Så til alle jer der overvejer spring ud i det i vil ikke blive skuffet. GOD JUL |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Jeg har selv været lidt omkring i år. gik fra en denon 2105 til harmon kardon av255. fik et godt tilbud på en denon 3808 fra min fætter, da skulle rejse. Den solgte jeg i går, for 2500 kr mere.
har så bestilt en onkyo tx-sr806, håber jeg får den i morgen ellers går der jo helligdage i det. Nu har man jo hørt så meget om de onkyo, bliver spændende hvordan den præstere i forhold til denon 3808. håber den er rigtig god, gider efterhånden ikke og flytte rundt mere. |
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Mmm har her tilaften læst en del om Onkyo TX-SR806, men en ting bekymre mig en del og det er at folk skriver på div forums at den fucker video delen op, altså hvis man har en ps3, en wii og alm. dvd afspiller til.især hvis man beder den om at opskalere wii billedet, men der er mange ting med billedet, andre har mange problemer at den gør tingne blå hvis de afspiller bluray film fra deres ps3 og lader billedet gå igennem reciveren. Hvis de tager hdmi kablet ud og køre direkte til tv så er der ikke noget problem. Er der nogen der ved om de fejl er rettet? Og hvor ofte fejlretter Onkyo deres produkter? her tænker jeg på firmware opdateringer? |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Er det denne tråd om blue dots, som du tænker på ? http://www.avforums.com/forums/onkyo-owners-forum/861460-onk yo-tx-sr806-blue-dots-black-1080p.html Der er en af brugerne, som påstår at Onkyo har en løsning på problemet -men det er vist ikke bekræftet endu ![]() PS: Har ik selv en 806'er - men overvejer det.. Redigeret af DanishBacon - 31-December-2008 kl. 14:17 |
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Mmm, nogen der ved hvordan Onikyo førhen har sendt opdateringer ud til deres produkter? For er godt nok lidt smålun på den, men det er jo alligevel en lidt alvorlig fejl. |
|
![]() |
|
ozzyworld ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Hej har ikke haft problemer med blue dots på 806 tror det er en fejl på nogle men ikke alle, og kan varmt anbefale den
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |