|
|
Besvar ![]() |
Side <1 15161718> |
Forfatter | |
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Jeg har netop selv opdateret den, og den kodefri-del virker stadig!...
Så ved ikke lige hvorfor de sagde det i butikken, men det kan godt være det sker ved næste F/W!.. Mvh Zirio CineZirio Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordøst |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
jeg tror bare de siger det for at være sikre, på at man ikke kommer, og brokker sig hvis den skulle gøre det. for der er trodsalt nogle modeller som gør det. men det er jo kun positivt hvis den ikke gør. det går rimeligt hurtigt, ikke? de har en god kundeservice. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
GreatDane ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Spg vedr opdatering:
Hvis man ikke har hentet opdatering 1.2 endnu skal man så installere den før man henter 1.3 eller skal man bare tage den nyeste og den indeholder alt det nødvendige?
Pede |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
V1.3 indeholder alle nødvendige Updates. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
panafreak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Nu påtænker jeg mig at købe DMP-BD30 og da jeg samtidig kan få gjort den kodefri i NB Radio har jeg lige et spørgsmål: Der er flere på forummet her der nævner at SD- delen på DMP-BD30 ikke er særlig god. Lige nu bruger jeg ps3 til mine blu-ray film og kode 2 dvd'er og jeg syntes bestemt at ps3'eren gør det glimrende på SD-delen, men desværre kan den som bekendt ikke gøres kodefri (jeg har rigtigt mange reg.1 film). Så hvordan er SD-delen på DMP-BD30 kontra PS3. På forhånd tak for nogle brugbare svar... |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
jeg skal ikke kunne svare for ps3. men i forhold til min sony hdd 970, synes jeg at sd delen på bd30 er meget bedre, så jeg bruger kun min hdd til at optage, og afspille det. jeg synes helt sikkert at den gør det godt. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
SD-delen fungerer helt fint!..Nogle siger den er dårlige end PS3'eren, dette skal jeg ikke kunne udtale mig om, der jeg ikke har lavet en direkte sammenligning!...Personligt syntes jeg den gør det helt fint, men ikke lige så godt som min gamle XE1, men det forventede jeg heller ikke!...
Giver dig ret Flemming, kanon god service, og det tog jo ingen tid!.. DU sidder jeg så og ser POTC2, og jeg syntes ikke at bassen er særlig gennemslående, iforhold til min gamle XE1, kan det være rigtigt?...Syntes der er fin gang i den, når jeg hører musik (fra PC'en), men når jeg afspiller en DVD, synes jeg den er en smule sløv!..Men lyden i de resterende ht'er, er en forbedring i forhold til XE1'eren, (synes jeg), det er lidt mærkeligt, men nogle der oplever det samme?... Mvh Zirio CineZirio Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordøst |
|
![]() |
|
![]() |
ja, det går stærkt. jeg kunne godt finde på at høre dem, når bd50 kommer ,at høre hvad de kan skaffe dem til, hvis der bliver købt en del. jeg har ikke haft nogen problemer med bassen på dvd, har bla lige set, no country for old men, og der var godt gang i den. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det gik meget stærkt!:..Trykkede på et par knapper, på en remote, og wuptii, kodefri Pana BD30
![]() Det skal ikke forstås sådan, at der ikke er gang i den!..Den knalder fint nok igennem, men syntes bare ikke den er lige så hårdtslående, som på Toshiba'en!...Men jeg syntes afspilleren er rigtig dejlig, og den var jo rimelig billig ![]() ![]() ![]() Mvh Zirio CineZirio Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordøst |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Jeg kan ikke genkende problemet med utilstrækkelig LFE fra BD30, den passer fint med det jeg får fra min S54, så IMHO ingen problemer der. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
panafreak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
ok takker for svarene, det lyder som om at den ihvertfald er brugbar...
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg formulerer mig måske også lidt dårligt!...
Det skal ikke forstås som en kritik af afspilleren, siger bare den ikke føles lige så kraftig, som min XE1 gjorde!...Men LFE-virker helt fint, man kan sagtens høre den ![]() Læste et sted på Avsforum, at der var et medlem der havde haft næsten alle BD-afspillere, og Pana var den bedste af dem alle!..Kan desværre ikke huske linket, men hvis jeg finder det, så smider jeg det lige ind!. ![]() Mvh Zirio CineZirio Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordøst |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 15161718> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |