|
Erfaring med Philips Hue Lightstrips |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9429 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-August-2013 kl. 23:19 |
Hej
Er der nogle som har fået afprøvet Philips Hue Lightstrips ? Selve LED'er kan jo klippes af, hvorefter man erstatter den med en anden lys strip. Det kunne være interssant hvis nogle havde afprøvet dette. Den originale er jo kun 2m, kunne godt bruge en på 3m. |
|
![]() |
|
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har dem ikke,, men er personligt ude efter dem selv. Det kræver dog bare at du skal bruge en forstærker hvis du skal køre mere end 2m. Philips egne holder max til 2M.
|
|
![]() |
|
skare ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Vejle, Denmark Status: Offline Point: 293 |
Hej
Hijacker lige tråden lidt Er på vej et smut til USA og overvejer at tage et Philips startersæt med hjem Er dog lidt i tvivl om det giver nogen problemer/udfordringer ift. det danske elnet. Nogen af jer to som har nogen erfaringer i vil dele af? |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Ingen erfaringer, men Den danske er UPC or EAN No.: 8718291241737 Jeg forstår det sådan at kun boksen til at styre kan bruges i Danmark. Ikke pærerne. US udgaven er UPC or EAN No.: 046677426354, og Philips skriver om den:
Redigeret af Brixen - 29-November-2013 kl. 17:02 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Jeg kan tilføje at Logitech Harmony softwaren er opdateret med mulighed for at styre Hue lamper.
Det virker fint på mit starter sæt. |
|
![]() |
|
skare ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Vejle, Denmark Status: Offline Point: 293 |
Tak for info til jer begge
Fået lidt over PM også og der burde ikke være nogen problemer med at bruge dem her hjemme, så ryger i kufferten :) Redigeret af skare - 01-December-2013 kl. 20:47 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Heller ikke selv om spec. siger 120 volt? |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Skulle så vidt jeg har forstået ikke give nogen problemer.
Er i hvertfald købt nu så skal da gerne melde ind hvordan det går :) |
|
![]() |
|
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
Hvordan går det så med dem, virker de som de skal og kan de "snakke" sammen med
andre pære købe i EU ? |
|
![]() |
|
Hej
Godt spørgsmål. Faktisk ikke pakket dem ud endnu efter jeg kom hjem :) I gang med hus-køb så bliver nok først i den nye bolig de bliver sat op. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |