|
Erfaring med Philips Hue? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Du kan definere ved hver pære hvordan den skal starte op når den har været slukket.
|
|||
buenso80
Bruger Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er der nogle her som kan hjælpe mig med at ændre korrekt i .json på homebridge, så man ikke skal trykke på Hue Hub, efter genstart af Homebridge? Jeg redigerer i .json i selve homebridge interfacet, og selvom jeg tilføjer det user/pass der står i loggen, så får jeg en error/fejl ? Jeg har prøvet at følge de gudes der er på github og reddit
|
|||
HenrikN
Bruger Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har kørt HUE i snart mange år. Og ifht. dækning har jeg aldrig oplevet problemer. Min bridge står i garagen, som er en separat bygning, dog kun et par meter fra huset. Men den rækker helt til modsatte ende af mit hus og tillige 1. sal.
|
|||
Mvh
Henrik Nielsen |
|||
ZkiiFreak
Super bruger Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hue rækker "MEGET" langt. Det bygger på Zigbee LightLink (svjh) - og det er MESH netværk, der forbinder dem. Så du kan være ret sikker på, at dine pærer i den anden ende af huset (ifht garagen) IKKE kan nå din bridge - det gør de gennem de andre pærer Jeg mener, at rækkeviden indendørs er op til 10 m - og op til noget mere udendørs. Så teoretisk kan du til en Hue Bridge placere en pære op til 600m fra bridge'n, hvis de har 60 pærer (de siger, at max er deromkring). Alle pærene skal bare kunne se een anden pære (sådan ca om du forstår).
|
|||
floe
Bruger Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Din sætninger er opbygget så det let kan misforstås.
|
|||
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270 Theta DSPro Prime |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |