|
Erfaring med Samsung 55" SUHD TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2016 kl. 18:04 |
Elgiganten har dette tv :
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE55JS8005XXE/samsung-55-slankt-8-serie-suhd-tv-ue55js8005#tab-specs Ville bare høre hvad i synes om tv'ets sort gengivelse. Kan se at det ikke er LED baggrundsbelyst men Kant belysning. Og så er det her mine alarmklokker ringer lidt. Jeg har tidligere set netop disse Kantbelyste tv'er har en tendens til at der er lyse områder i billedet i hjørnene. Dette forstyrre en Filmglad man som mig. Ser sgu ikke rart ud med lyse kanterne når man ser film....specielt når der er sorte bjælker i top & bund. Men det er med VA panel. En anden ting er om man skal gå efter Panasonic CXC725 istedet for. Det har jo også VA panel samt alm LED belysning. Det har jo fået en del gode anmeldelser mht sort niveau. Jeg er også intresseret i DVB-S tuner da jeg har parabol. Hvad er jeres meninger og hvad ville i gå efter ? |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6285 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , kan se at Elgiganten har 55cx725 til 7999kr her i weekenden...Synes det er vildt meget tv til den pris...anbefales herfra
MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Gizmodo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
De har desværre ikke flere på lager - ellers havde jeg nok slået til :(
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Nu ved jeg ikke hvor du bor Gizmodo. Men Fields har på lager.
|
|
![]() |
|
Nu er den væk. De havde den for 30 min siden.
|
|
![]() |
|
Gizmodo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
Bor i Odense, så det er desværre ikke en mulighed. Problemet er også lidt, at vi ikke kan have så stor en skærm i bilen, men så kunne man vel ordne/tilkøbe fragt i butikken :)
|
|
![]() |
|
Nåh...men jeg håber der en som kan svare på mit indlæg :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |