recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med Samsung 55" SUHD TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaring med Samsung 55" SUHD TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med Samsung 55" SUHD TV
    Sendt: 21-Februar-2016 kl. 18:04
Elgiganten har dette tv :

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE55JS8005XXE/samsung-55-slankt-8-serie-suhd-tv-ue55js8005#tab-specs

Ville bare høre hvad i synes om tv'ets sort gengivelse. 
Kan se at det ikke er LED baggrundsbelyst men Kant belysning. Og så er det her mine alarmklokker ringer lidt. Jeg har tidligere set netop disse Kantbelyste tv'er har en tendens til at der er lyse områder i billedet i hjørnene. Dette forstyrre en Filmglad man som mig. Ser sgu ikke rart ud med lyse kanterne når man ser film....specielt når der er sorte bjælker i top & bund. Men det er med VA panel. 

En anden ting er om man skal gå efter Panasonic CXC725 istedet for. Det har jo også VA panel samt alm LED belysning. 
Det har jo fået en del gode anmeldelser mht sort niveau. Jeg er også intresseret i DVB-S tuner da jeg har parabol.

Hvad er jeres meninger og hvad ville i gå efter ?

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 18:55
Hej , kan se at Elgiganten har 55cx725 til 7999kr her i weekenden...Synes det er vildt meget tv til den pris...anbefales herfra
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Gizmodo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gizmodo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 19:28
De har desværre ikke flere på lager - ellers havde jeg nok slået til :(
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 19:30
Nu ved jeg ikke hvor du bor Gizmodo. Men Fields har på lager.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 19:34
Nu er den væk. De havde den for 30 min siden.
Til top
Gizmodo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gizmodo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 19:35
Bor i Odense, så det er desværre ikke en mulighed. Problemet er også lidt, at vi ikke kan have så stor en skærm i bilen, men så kunne man vel ordne/tilkøbe fragt i butikken :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 23:23
Nåh...men jeg håber der en som kan svare på mit indlæg :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu