|
Erfaring med Samsung bde8300 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nielsen1967 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2012 kl. 19:59 |
Hej
Tænker lidt på at skifte til den.Men kan ikke finde en test nogle steder. Så er der nogle som har prøvet den ? Eller ved hvor der er en test ? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De de køber de der Samsung optagere oplever ofte meget mærkelig software........
Det jeg hører rundt omkring er rigeligt til at jeg ikke skal have sådan en indenfor dørerne. Klaus |
|
![]() |
|
tashda ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2011 Status: Offline Point: 55 |
Jeg har desværre ingen erfaring med BDE8300, men BD-D8200N/XE og BD-D8500N/XE har jeg haft testet igennem i et stykke tid nu.. Det er et par lækre bokse, med et klassisk SAMSUNG interface, og efter min mening, dejlig nem optagerfunktion.. Den gør hvad den får besked på, men er ikke så glad for HHFB CAM-moduler, hvis du skal bruge et sådan.. Derfor er det vigtigt at, hvis du skal benytte den til betalingskanaler, at der er et HHFA CAM-modul i..
Som sagt snakker jeg her om BD-D8200N/XE og BD-D8500N/XE.. De to bokse har ikke en dobbelt tuner, men en twin tuner. Det vil sige at den kun kan dekryptere én kanal af gangen, og hvis den sættes til at optage, vil den automatisk reservere funktionen til optagede kanal. Det vil sige, at uanset hvilken kanal du vælger at optage, kan du kun se licenskanaler imens - igen, dette forudsætter du selvfølgelig bruger den sammen med et CAM-modul/programkort og har adgang til betalingskanaler. Fine bokse, men de har lidt fejl hist og her som ville få mig til at se efter noget andet :-) Med hensyn til BD-E8300, ved jeg desværre ikke.. Men kunne forestille mig det var noget hen ad det samme? Her må andre gerne byde ind. :D
|
|
![]() |
|
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
Se denne tråd
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=111211&PN=1&title=samsung-e8300-nogen-erfaringer |
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |