|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marvel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 55 |
![]() Sendt: 06-Januar-2011 kl. 18:33 |
Hej folks
Jeg er på udkig efter et nyt tv i størrelse 32-37".
Jeg har kigget på bl.a. Samsungs LE37C650, der lader til at have god value for money.
Af behov/krav skal nævnes:
- min. 100Hz
- Fornuftig placering af stik - dvs. færrest mulige stik, der rager direkte bagud og ind i væggen, da tv'et skal op at hænge.
- dnla, WiFi-ready eller anden netværksmulighed
- pris omkring 5K
Jeg har sluttet et Yousee plus signal til + alm. dvd. Ingen BlueRay eller spil.
Håber I har nogle gode forslag :)
|
|
Samsung UE40D8005
Primare DVDI-10 |
|
![]() |
|
Runedj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Jeg har købt et Samsung LE37C650 til mine forældre og de er glade for det. I går fandt jeg så ud af at man slå PVR til hvis man bare taster et par koder på fjernbetjeningen. Så nu kan de optage og lave timeshifting direkte på fjernsynet. Der er allerede optage- og afspille-knapper på fjernbetjeningen, så det har høj WAF-factor!
http://sourceforge.net/apps/mediawiki/samygo/index.php?title=Enabling_the_PVR_for_C-Series Mvh Rune Redigeret af Runedj - 27-Januar-2011 kl. 10:09 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |