|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nicklaslj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() Sendt: 05-April-2010 kl. 05:10 |
Ville bare høre om nogle har erfaringer med custom firmwaren WDLXTV-Live til WD TV Live'n?
Mere info på b-rad's hjemmeside !¨ Med Venlig Hilsen
|
|
![]() |
|
hitolaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Er der noget specielt du vil vide?
Jeg bruger den selv til mount, OSD mod, samt moviesheets og her spiller den maks og jeg ville ikke kunne leve med WDTV Live'n uden. Udviklingen har været lidt langsom (når man tænker på hvad den alm. WDLXTV (ikke-Live versionen) kan), men her de sidste par uger er tingene ved at tage fart. Vi har nu fået moviesheets and menu modifikation (WDTVExt). Du kan se på forumet hvad der ellers sker http://wdtvforum.com/main/index.php?board=14.0 |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
Hvordan bruger man alle de ekstra funktioner der følger med b-rads fw?
|
|
![]() |
|
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Hvad giver menu modifikationen af muligheder?
|
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
![]() |
|
nicklaslj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Dit link virker umiddelbart ikke.. Ja, jeg kunne godt tænke mig at se nogle screenshots af hvordan det ser ud, altså moviesheets funktionen.. Vil også gerne høre om det stadig er nemmere at have en mkv fil end at have video_ts og audio_ts mapper.. med std firmware, kan man jo vælge all videos og derefter et klik fra filmen hvis man har fx mkv filer men med video_ts og audio_ts skal man ind i folders og ind i næste folder og næste blablabla.. håber du ved hvad jeg mener.. Finder den selv informationer om filmen via nettet? Altså skuespillere, referat, evt. billede osv?
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Jeg er med på en lytter. Har haft minLive i en uge, men den imponere sgu' ikke. Pludeselig kan den ikke afspille iso filer. Jeg får access denied min shares på min Synology NAS (og ja brugernavn/password ER korrekte), det på trods af at jeg kan accesse min foldere via Photo/Movies/Music.
|
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
Jeg kigger osse med, er dog meget glad for min, det eneste der er lidt træls, er den ikke understøtter DVD menuer i ISO filer, har en del serier, og der er det lidt vilkårligt hvilken episode den starter med.
Redigeret af Darknezs - 06-April-2010 kl. 01:28 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |