recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med Youbio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaring med Youbio

 Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af norbert norbert skrev:

Hvis de vil trække dem nu, vil jeg lade banken trække dem tilbage. Så siger jeg fanme alt op, som jeg har fra dem. Så det må de selv om.
 
Trot ikke det er smart, så sender de bare et girokort med rykkergebyr på :-)
 
Læs dine betingelser rigtigt godt igennem. de kan jo ikke vide, om du opsiger det i betalingsperioden
Til top
norbert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 298
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér norbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 19:11
Det må jeg jo nok gøre. Jeg synes bare bestemt, at de sagde, at man ikke var bundet. Men det er jeg jo - ihvertfald til at betale.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 19:19
Og de trækker sgu også mig, det var bare over mit yousee ABB. De skal sgu ikke trække noget her.Angry
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Og de trækker sgu også mig, det var bare over mit yousee ABB. De skal sgu ikke trække noget her.Angry
 
Yousee trækker alle abbonnementer/services forud, og Youbio betragtes nok som et abonnement, når det er knyttet til Yousee boksen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Og de trækker sgu også mig, det var bare over mit yousee ABB. De skal sgu ikke trække noget her.Angry
 
Yousee trækker alle abbonnementer/services forud, og Youbio betragtes nok som et abonnement, når det er knyttet til Yousee boksen
Jeg gider alt ikke, at betale for et produkt, som jeg er ved, at prøve gratis. Og så forud.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Og de trækker sgu også mig, det var bare over mit yousee ABB. De skal sgu ikke trække noget her.Angry
 
Yousee trækker alle abbonnementer/services forud, og Youbio betragtes nok som et abonnement, når det er knyttet til Yousee boksen
Jeg gider alt ikke, at betale for et produkt, som jeg er ved, at prøve gratis. Og så forud.
 
Men hvis du havde opsagt det f.eks. dagen efter, så havde du undgået det, og ville alligevel kunne benytte Youbio gratis perioden ud


Redigeret af mich61 - 23-December-2012 kl. 19:29
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Og de trækker sgu også mig, det var bare over mit yousee ABB. De skal sgu ikke trække noget her.Angry
 
Yousee trækker alle abbonnementer/services forud, og Youbio betragtes nok som et abonnement, når det er knyttet til Yousee boksen
Jeg gider alt ikke, at betale for et produkt, som jeg er ved, at prøve gratis. Og så forud.
 
Men hvis du havde opsagt det f.eks. dagen efter, så havde du undgået det, og ville alligevel kunne benytte Youbio gratis perioden ud
Jeg opsiger normalt ikke mine ABB dagen efter.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 19:34
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Og de trækker sgu også mig, det var bare over mit yousee ABB. De skal sgu ikke trække noget her.Angry
 
Yousee trækker alle abbonnementer/services forud, og Youbio betragtes nok som et abonnement, når det er knyttet til Yousee boksen
Jeg gider alt ikke, at betale for et produkt, som jeg er ved, at prøve gratis. Og så forud.
 
Men hvis du havde opsagt det f.eks. dagen efter, så havde du undgået det, og ville alligevel kunne benytte Youbio gratis perioden ud
Jeg opsiger normalt ikke mine ABB dagen efter.
 
 
Jeg kan godt følge dig, men er sikker på, at der står i vilkårene at alle services ifb. med Yousee betales 3 måneder forud, i modsætning til rene youbiokunder, der betaler vi kreditkort kun betaler een måned forud, når betalingsperioden starter
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

 
Jeg kan godt følge dig, men er sikker på, at der står i vilkårene at alle services ifb. med Yousee betales 3 måneder forud, i modsætning til rene youbiokunder, der betaler vi kreditkort kun betaler een måned forud, når betalingsperioden starter
Så bliver jeg jo straffet for, at være større kunde, end hvis jeg kun havde Youbio.Confused
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

 
Jeg kan godt følge dig, men er sikker på, at der står i vilkårene at alle services ifb. med Yousee betales 3 måneder forud, i modsætning til rene youbiokunder, der betaler vi kreditkort kun betaler een måned forud, når betalingsperioden starter
Så bliver jeg jo straffet for, at være større kunde, end hvis jeg kun havde Youbio.Confused
 
Du har bestitl Youbio ved at ringe til kundeservice, som så har tilknyttet Youbio på din Youseeboks abonnement, vi andre har bestilt Youbio på nettet med indtastning af vores kreditkort oplysninger


Redigeret af mich61 - 23-December-2012 kl. 19:41
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 19:51
 
FACEBOOK
 
 
 
Advarsel til Youbio Plus kunder!!! Har lige konstateret i min netbank at Yousee den 2. jan. vil trække betaling for Youbio for perioden februar og marts.
for 23 timer siden


Redigeret af mich61 - 23-December-2012 kl. 19:52
Til top
deha2500 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér deha2500 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2012 kl. 06:22
Jeg forstår ikke hvorfor i brokker jer sådan.Hvis i opsiger jeres abonnement på youbio plus fordi i kun ønsker at benytte i prøveperioden så får i da jeres penge retur for den øvrige periode.

Redigeret af deha2500 - 24-December-2012 kl. 06:23
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu