recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring omkring Onkyo HT-S9800THX og alternativer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaring omkring Onkyo HT-S9800THX og alternativer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dunzaus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-September-2019
Sted: Nordborg
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dunzaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring omkring Onkyo HT-S9800THX og alternativer
    Sendt: 30-September-2019 kl. 13:20
Jeg har fået købt OLED og en OPPO 203, så nu er tiden inde til at jeg skal få noget ordenligt surround lyd.

Onkyo HT-S9800THX er på tilbud til og med i dag til 7490kr til og med i dag og den er anbefalet flere steder til at være den bedste ''budget'' løsning, hvis man eller tilkøber 2 Onkyo Atmos højtalere til omkring 800kr.
Der er dog ingen dybtegående reviews om det produkt, så er der nogle der kan anbefale det her produkt eller ved noget om det?

Min budget er ca. 10.000kr plus lidt hvis nogle anbefale noget bedre.

Jeg havde egenligt sat mig for at købe nogle 4 SVS Prime højtalere, + 2 med Atmos og SVS subwoofer og bruge min Sony A1 som center ind til at jeg havde penge til SVS center højtaleren, men så havde jeg overset at der også skulle en 5000kr+ receiver til at så løb budgettet lige pludselig løbsk.

Jeg er også åben overfor at købe alle delene enkelvis hvis nogle kan anbale nogle gode produkter, jeg ved desværre bare ikke selv meget om lyd generelt, det er noget jeg kun lige er begyndt at sætte mig ind i.

Kravene er dog:

Atmos
DTS:X
Ikke kun 5.1

Det skal også lige siges at min stue ikke er speciel stor, ca. 5x5m.

Håber nogle kan hjælpe
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2019 kl. 13:26
Du skal købe noget brugt. På den måde kan du snildt få et anlæg til 30.000,- af nypris for dit budget. Og nej, så stor, hvis overhovedet nogen udvikling har der været på højtalere. En god og korrekt konstrueret højtaler for 10 år siden er stadig helt fantastisk i dag
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu