|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Det er korrekt, at Pioneer inden for den sidste 10 dage har fået en del varer hjem, herunder TV og receivere. F.eks. så jeg at Sparshop har Pio 5090 på lager. Jeg er dog bekendt med, at ret mange af de TV som forhandlerne har fået hjem allerede er forudbestilt af slutkunden |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Trucks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|
Jeg står og skal have et nyt stort tv og har fået et par gode råd vedr. køb af et Pioneer. Men er det korrekt at Krp-600a er det bedste tv eller hvilken anden model vil i evt. anbefale mig at købe. Og er der nogen som har et link til en troværdig og gerne prisfornuftig site hvor man kan købe tvet. Mvh. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
har lige set Den fantastiske planet fra dr1 og står jo bare fantatisk. Når man tænker på signalet på dvb-T jo ikke har en særlig høj bitrate.
får nok ikke set noget HD før i morgen, Jeg har efterhånden set mange fladskærme. Men min 500M er den først som giver mig en fornemelse af en rigtig god crt skærm med et godt SD signal. Så HD bliver jo bare en oplevelse. er 100 tilfreds. på pureindstiling oplever jeg ingen støj overhovedet. Forskærkeren på de 2*9 watt er bedre end ventet. Så det store anlæg kommer først i gang ved dvd og blu-ray. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Tja...om 600A er det bedste afgøres af, om du har behov for den medfølgende "medieboks". Hvis du f.eks. har kabel/satelit tv kan du lige så godt gå efter et 600 M - som er en ren monitor. Panelerne er der ingen forskel på. KT Radio, eller Sparshop kunne være et bud på en god forhandler. Glem om du kan få tv´et billigere her end der. De tider er stort set forbi. I dag skal man jo nærmest være glad for at få fingrene i et |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Super |
||
|
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Tillykke med den fede skærm. |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Ved godt samsung boksen ikke har Pure indstilling, skriver jo også at tv'et et sat på pure Signalet er fint nok. Kørte jo også med Samsung boksen på mit PV70. Skal den stå på drive mode 1 eller 2 ? Og movie mode på standard? Må hjem og kigge på det efter fyraften |
||
![]() |
||
Trucks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|
Hvad er forskellen på modellen 600 M og den som hedder PDP-LX6090 `? Redigeret af Trucks - 31-Maj-2009 kl. 21:56 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er stor forskel - men med samme panel. 600m er en monitor. LX6090 har tuner, og en større stereoforstærker. Check desuden Pioneer´s hjemmeside |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Når jeg anvender kabeltv og samtidig ønsker at der skal kunne komme lyd fra fjernsynet så er det optimale valg en LX6090. Og som jeg forstår dig får jeg lige så god billedkvalitet hvad enten jeg vælger LX6090 eller 600M da de anvender samme panel, korrekt ? På forhånd mange tak for svar ! Redigeret af Trucks - 31-Maj-2009 kl. 22:30 |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Jeg har som tidligere nævnt købt min KRP-600A hos byttv og det koster 32999 dkr hos dem, du kan se det her der kan du også få det originale beslag billigere end jeg har set det andre steder. Prisen for skærmen er inklusiv fragt, og er det billigste sted relativt "tæt på" du skal påregne ca. 1 uges leveringstid fra de bestiller skærmen til de har den og fra de sender den til du har den, går der som regel 1 dag. Butikken syntes jeg har vist sig at være seriøs overfor mig indtil nu, og har mange gode anmeldelser generelt på nettet. |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Mine erfaringer med at streame fra min NAS server direkte til skærmen må iøvrigt siges at fungere upåklageligt, fin kvalitet og nemt og overskueligt. ved afspilning af lydfiler dimmer skærmen relativt hurtigt når den ikke bruges, dog kan man altid se hvad der afspilles. Skifter man nummer eller på anden måde piller ved en indstilling bliver skærmbilledet normalt i lysstyrke igen for en tid, hvorefter den dimmer igen. En neat feature syntes jeg |
||
Mvh
René |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |