recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer/hjælp til undertekster på boxee box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer/hjælp til undertekster på boxee box

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
symbol Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2011
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér symbol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer/hjælp til undertekster på boxee box
    Sendt: 03-August-2012 kl. 07:46
Jeg har en boxee box som efter at jeg gendannede til fabriksindstillinger ikke længere vil afspille srt undertekster fra hverken min Synology eller Qnap.
Min boxee box er købt brugt og kunne ellers godt afspille fra både mine NAS - film, undertekster osv.
Så foretog jeg en reset til fabriksindstillinger og siden da har den ikke kunne afspille srt filer. Mine srt filer ligger naturligvis i samme mappe som film og er naturligvis også navngivet ens.
Jeg har sat flueben i undertekster som standard og tegnsæt og sprog er sat til standard/default.
Filem starter ikke op med undertekster og hvis jeg hiver den lille menu frem under afspilning kan jeg heller ikke slå undertekster til, den forbliver i "fra".

Kan det have noget med font/tegnsæt der skal stå anderledes ? mine undertekster er helt alm hentet fra subscene.com.

Jeg har også geninstalleret nyeste firmware uden det hjalp.....nu har jeg så heller ikke muligheden for at logge på med facebook mere :-(

Jeg har søgt på google og boxee box forum uden held, så håber på lidt friske input :-)

på forhånd tak
Jesper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu