|
Erfaringer/indstilling af Panasonic TX-40CX725 |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24799 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har altså også haft den følelse, på et tidligere tv. Der var problemet, at det ikke var indstillet helt rigtigt.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Motion judder er noget der kommer fra den framerate der er optaget i og der gengives med en anden, så derfor er det ikke på en TV udsendelse. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
|
Okay Tænker alligevel at sådan et avanceret tv med dets uendelige indstillinger måske prøver at kompensere for en urolig kameramand således at det nærmest bliver forværret? |
||
![]() |
||
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
|
Spændende ![]() Kan du evt. huske hvad du gjorde for at afhjælpe problemet? |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24799 |
|
Der havde jeg en prof på, for at få det helt i top. Men så blev det også bare godt.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
IFC skal sættes til "Minimum" - ikke til "Fra". Under -> "Billede" -> "Skærmindstillinger", hvordan står "Film-Kadance"? Min står til "Til" (Pana 640), måske kan du prøve med fra. M.v.h.
|
||
![]() |
||
|
Tak for input Jeg sad netop og rodede lidt med IFC som stod til "fra" . Da jeg satte den til "middel" blev billedet mere mærkeligt. Nu har jeg sat den til "minimum" som du siger, og det er faktisk som om at kameraet er mere roligt nu. Eller også er jeg bare virkelig søvnig ![]() Mht. Film-Kadance er den gråtonet og står allerede som værende "fra" |
||
![]() |
||
|
Tak for alle jeres indlæg. Jeg er blevet ret glad for tv´et, og har
erfaret at det "underlige" billede skyldes min egen overfokusering på
dette . Dog syntes jeg, at lys og farver kræver noget finjustering, så
hvis nogen ligger inde med kalibreringsindstillinger for denne
kantbelyste 40" model, må i meget gerne sende mig en pm. På forhånd tak
Redigeret af buenso80 - 01-November-2015 kl. 17:21 |
||
![]() |
||
|
Eller poste indstillingerne her, således at andre ejere også kan få gavn af dem
![]() Redigeret af buenso80 - 01-November-2015 kl. 17:23 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |