|
Erfaringer med CYP DCT-21 HDMI DAC? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2013 kl. 18:56 |
Hej Folkens.
I min jagt efter en fjernbetjent dac med masser af inputs, er jeg faldet over denne CYP DCT-21 DAC. Det virker umiddelbart interessant grundet den masse funktioner: Der kan nævnes: HDMI ind-og udgang. Mulighed for at bruge DAC'en til HDMI lyden eller bare bypasse det hele. 2 x Coxial Inputs 1 x Optical Toslink input 1 x USB input 1 x Optical toslink ouput RCA og XLR output Høretelefonsudgang Der er talt om en 24bit / 192kHz DAC med mulighed for at upsamle alle digitale inputs til dette. Lad mig høre hvis nogen har erfaringer med denne, eller falder over andres. :-) Mvh. Michael Redigeret af mkirkelund - 27-Juni-2013 kl. 18:57 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |