|
Erfaringer med DALI ALTECO C-1 baghøjtalere? |
Besvar |
Forfatter | |
mhras
Bruger Oprettet: 27-Juni-2008 Status: Offline Point: 76 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Februar-2020 kl. 09:24 |
Hej
Jeg vil rigtigt gerne have skiftet mine bittesmå Boston Accoustics baghøjtalere ud med noget der en kende større og spiller bedre. Min helt store udfordring er at vores sofa står HELT op af væggen hvor de sidder. Det er desværre ikke muligt at om arrangere sofaen i vores stue. Disse Dali Alteco har en knap/funktion hvor man kan vælge om den skal skyde lyden op eller ned. Så mit spørgsmål går på om nogle herinde fra har disse Alteco, og har dem siddende nærmest oppe over sig? Fungerer det? Bonusspørgsmål: Er der andre alternativer til et par kompakte højttalere som kan bruges som baghøjttalere der skal sidde lige bagved/oppe over lyttepositionen? Pft :)
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft dem
Der er kun plads til meget tynde kabler i klemterminalerne (der var ikke plads til mine)
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke prøvet dem som baghøjtalere. Men når vi ikke sidder og ser film film, i lytte centrum, så er min stol gerne næsten under den ene, og der kan jeg fint høre den, og den er sat til at skyde skråt ned og ikke lige ned. Og der er plads til 2.5 kvadrat kabler uden problemer
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |