|
|
Besvar ![]() |
Side <1 111213 |
Forfatter | |
HenningC ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Se billeder på HDRW720. hvordan ? Jeg kan læse at man kan lave et slideshow på computeren og så brænde det på en cdr. og på den måde se foto, men hvordan gør man det, hvad hedder programmet man kan bruge, er der en der vil fortælle mig lidt om det ? Mvh: HenningC |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
![]() |
Ulead picture show 3.0 Du kan downloade en trial som du kan lege lidt med på www.ulead.com Du kan enten brænde på en CD eller DVD. Det kræver ikke den store viden at bruge programmet så held og lykke. Der findes sikkert også andre programmer som kan det samme. Redigeret af lahan |
|
![]() |
|
Tank ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-November-2004 Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Jeg bruger Pinnacle's Instant Photoalbum. Jeg har tidligere brugt Ulead 2.0, men programmet vil maksimalt akceptere 99 billeder i hvert bibliotek. Det er efter min erfaring alt for lidt, især hvis man vil lægge baggrundsmusik ind. Jeg har derfor skiftet til Pinnacle. Det har ikke samme begrænsninger. Nogle billeder giver flimmer på slærmen i Uleads Picture Show. Det er ikke tilfælder i Pinnacle, hvor alle billeder står knivskarpe. Til Pinnacles fordel tæller også, at det koster kun 99 kr. i Computercity og er både et væsentlig bedre og et mere brugervenligt program. Du skal blot huske at få programmet opgraderet til V1.3 på Pinnacle's hjemmeside. Tank |
|
![]() |
|
HenningC ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Mange tak for svaret, jeg har bestilt Pinnacle Instant PhotoAlbum og glæder mig til det kommer
|
|
![]() |
|
boink ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Hej Tank Ved du om man kan vælge manuel billedfremføring, i dette program ? (altså kun billedskift ved tryk på "næste" på fjernbetjeningen) |
|
Henrik
|
|
![]() |
|
Tank ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-November-2004 Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Hej Boink Jeg har ikke prøvet, da jeg altid sætter mine billeder til at være 10 sekunder på skærmen. Men jeg kan godt bladre, selvom de 10 sekunder ikke er gået. I menuen er der et punkt, hvor man kan sætte fremvisningen til uendelig og bladre via fjernbetjeningen |
|
![]() |
|
philipsguy ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Sweden Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Kan någon svara på om man får ljud ut från de digitala utångarna (Toslink respektive koax) även vid uppspelning av inspelad video och från tunern och inte endast från DVD? |
|
![]() |
|
pizzamandk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2004 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Efter at have læst og læst om den Live Buffer kan jeg kun spørge: er
det ikke ekstremt slidsomt for HD'en, hvis den skal optage bare
du tænder for maskinen? overvejer selv en HD-optager, men er
stærkt i tvivl...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 111213 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |