|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 13> |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Det er korrekt. Vi har ingen fælles standard for EPG (Electronic Programme Guide) i Danmark endnu. Hverken Guide+ eller andre /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
ZickO ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hejsa, nu bliver jeg jo nysgerrig.. Jeg har længe kigget efter en ordentlig HDD optager, men har ikke været tilfreds med pioneers valg af DVD-R da mine erfaringer siger mig at DVD+ virker i langt flere afspillere.. Redigeret af ZickO |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Her er en artikel fra Hifi4All (leveret af Philips) om HDRW720: http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=770&zoneid=1 /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
thomic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Jeg bestilte min fra www.medianess.de i slutningen af maj. I ordrebekræftelsen jeg fik, stod der at leveringstiden var i slutningen af juni (hvilket skyldes at den først blev frigivet der). Jeg betalte per efterkrav alt i alt inkl. fragt: 5218,- (den er allerede nu blevet endnu billigere! Indpakningen var helt ok. Philips-papkassen som den leveres i fra fabrikken, var lagt ned i en større papkasse med de der små flamingostykker! Mvh. Michael |
|
![]() |
|
Baseman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Dét er jo så endnu en fordel ved at købe den i Tyskland, for jeg kan se på linket, at man dér får den leveret med en festplatte! Så har man da lidt at gnaske på, mens man ser film!
|
|
Baseman in color
|
|
![]() |
|
ZickO ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Det lyder godt |
|
![]() |
|
JakobN ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
AllanL 1 - Nej 2 - Ja, selvom jeg ikke helt forstår hvad du mener med "..en anden kanal"
Hej. (første indlæg så bær' over med mig) Jeg vil høre denne gruppe om i kender til en måde man kan kopiere en dvd film til maskinen evt indtaste en kode eller en lille chip kan gøre det. Det kunne nemlig være brand-smart. |
|
![]() |
|
thor ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Husk når du nulstiller din Philips HDRW 720, så fjern alt hvad
der hedder DVD og CD i maskinen da den er umulig at få ud igen (har prøvet alt i manualen) - nu er den gået afsted til Philips for at blive åbnet. Købt i Tyskland hos http://www.medianess.de/ for 499€ (ca. 4600 DDK) - god service og hurtig levering. Betalte med VISA, kørekort samt ID-kort nødvendigt. Kanon maskine. |
|
![]() |
|
allanl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
Hej Thor, 1. Når du siger "nulstiller" mener du da når man tager strømmen til apparatet eller når man gør den kodefri? 2. Hvordan blev dit ID-kort verificeret? Ved leveringen eller under bestillingen?
|
|
![]() |
|
thor ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej...
Der sker ikke noget ved at tage strømmen - det er når man nulstiller alle preferencerne i opsætningen - altså starter forfra fra O-punktet. Betaling: Id kort og kørekort er scannet ind og send som email. Af sikkerhedsmæssige grunde vil de ha dokumentation for, at det er reelle mennesker man handler med. |
|
![]() |
|
pehansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Lige et par spørgsmål til Philips maskinen: 1. Ifølge flere Philips informationer skulle den have en 120Gb disk, men div. forhandlere skriver 80Gb..... hvilket er rigtigt? 2. En stor del af manualen beskriver det smarte i Guideplus+.... som ikke findes i DK!!....... så hvor nem/besværlig er det at indkode en manuel timer setting? 3. Kan man optage direkte til DVD eller kun til HDD? |
|
![]() |
|
ricas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2004 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Hej Hansen, 1. Der er 80 i min i al fald. 2. Den skal ha' nøjagtig de samme data som alle andre, og det er ganske nemt at indtaste dem. 3. Kun til HDD. Til gengæld kræver det kun et tryk at overføre en optagelse til DVD. ...og så skal du læse grundigt om Live bufferen, som er rigtig smart. Mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 13> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |