recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Dlink Dir-655
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med Dlink Dir-655

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2010 kl. 17:07
Kan du tilgå de omtalte porte på NAS'en fra din bærbar?

Hvis du flytter din port forwarding, så den peger på din bærbar, kan du så få et bedre resultat med PFPortChecker?

Hvis du vil bruge upnp, skal du huske at enable det i routeren. Jeg kan ikke huske, om det er enablet fra fabrikken.
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 561
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2010 kl. 17:23
Har du for sjov skyld prøvet bare at vælge de fleste af dem via "application" der er jo en dropdown til mange af dem du vil åbne..

jeg har ikke haft problemer med min.. men pt. er den kun sat op som AP, da jeg har en anden router (fra udbyder som første router)
Til top
conspicuus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Juli-2010
Sted: Danmark
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 10:38
Bare for en sikkerheds skyld. Der står ikke en router og trækker dit adsl vel? For så skal du også åbne portene i den. 
Kim Hansen
Til top
Baron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-August-2007
Sted: Odense
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af conspicuus conspicuus skrev:

Bare for en sikkerheds skyld. Der står ikke en router og trækker dit adsl vel? For så skal du også åbne portene i den. 

Nej, min dlink er den eneste router på netværket.. Smile
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
Til top
Baron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af kenp kenp skrev:

Har du for sjov skyld prøvet bare at vælge de fleste af dem via "application" der er jo en dropdown til mange af dem du vil åbne..

jeg har ikke haft problemer med min.. men pt. er den kun sat op som AP, da jeg har en anden router (fra udbyder som første router)

Kan jeg forsøge, men kunne ikke se at det skulle gøre nogle forskel på det da porten jo er det samme.

Jeg er ved at tro at vores udbyder (dsa-net) muligvis har lukket for nogle porte eller lavet noget.. har flere gange åbnet porte i diverse routere uden problemer, men hos dsa er det åbenbart er problem :o(
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
Til top
Baron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 12:53
Suk, efter en snak med supporten på dsa-net fik jeg flg. besked omkring spørgsmålet om hver bruger havde egen ip.

Ude på på Internettet har vi samme ip (alle er ens for brugere på dsa-net)

Lokalt på DSA-NET har vi medlemmer har et C-klasse adresserum i det private A-klasse adresserum 10.x.x.x.

Så vi må se hvad næste års "opgradering" bringer..

Mange tak for forsøget til alle der svarede på denne tråd og som forsøgte at hjælpe..

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu