recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Gamehubs.com?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med Gamehubs.com?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 261
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Gamehubs.com?
    Sendt: 17-September-2007 kl. 16:41

Hej

Er der nogen herinde som har erfaringer med køb af PS3spil eller andre spil fra www.gamehubs.com ? Bliver de sendt fra singapore eller sender de fra europa så man undgår told? hovr stabile er de med hensyn til levering, og hvordan forgår det med betaling. stort set alle deres spil er pre-order inden for PS3, trækker de pengene med det samme eller først når de afsender spillet? Er det japanske udgaver man får af spillene så man ikke fatter en brik af dem, eller er de på engelsk?

Håber nogle har nogle erfaringerne med dem da deres priser på spil ser rimelig billige ud.  Eller måske hvis andre kender nogle gode online sider hvor man kan købe billige PS3 spil

Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2007 kl. 17:02
folk inde på xboxlife lyder rimelig begejsteret for siden.. læs selv:
http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=26542&postd ays=0&postorder=asc&start=0

desuden så skulle det være denne tidligere ebay sælger som ejer sitet:
http://feedback.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&am p;userid=galaxytoy06&ftab=AllFeedback
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2007 kl. 20:31
Virker til det er en god side, ud fra de indlæg på xboxlife.dk. Det bliver ihvertfald min fremtidige bestillings side 
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2007 kl. 20:49
Jeps det virker ret godt må man sige og en yderst god pris. Overvejer kraftigt fifa 08 og need for speed til PS3 må man sige
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2007 kl. 20:59
Jeg er også meget tæt på at fyre nogle bestillinger af, men pengepungen tillader det ikke rigtig lige nu 
Halo 3, Bioshock og Mass Effect

cannooot hold back, must ressistt..... arhh
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 10:44

Så tog man sku chancen og bestilte fifa 08 til ps3. Må vente i spænding til det udkommer og se om det kommer med posten få dage efter. 295kr for et nyt ps3 spil vil være super hvis alt går glat måman sige så jeg krydser fingre.

Vender tilbage når/hvis jeg modtager spillet

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 13:59
Blev pengene trukket fra din konto med det samme ??   Eller er det først når de afsender spillet
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 14:43
Man betaler over paypal. der mener jeg pengene bliver trukket med det samme, men netbank er lidt langsom til at opdatere så de er ikke trukket endnu men det bliver de nok indenfor få dage, så desværre betaler man med det samme efter hvad jeg vil tror. Dog har paypal nogle sikkerhedsretigheder med hensyn til hvis man ikke modtager sin varer mener jeg, men det kan jeg ikke helt huske lige på stående fod
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 10:10
jeg er generelt ikke så glad for paypal. men det er nok mere p.g.a den varer jeg fik ikke fungerede ordentligt og jeg orkede ikke at sende lortet tilbage.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 10:53
De gange jeg har brugt paypal, har det virket fint. Har da købt lidt over Ebay.
Havde bare håbet at gamehubs træk pengene, når spillet blev udgivet, men jeg må vente til der går lidt penge ind på kontoen
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2007 kl. 11:08
Pengene er blevet trukket her til morgen, så det kan bekræftes at de trækker pengene inden de afsender varen, da jeg endnu ikke har fået besked om at fifa 08 er udkommet eller afsendt. Så er det bare med at håbe det kommer frem
Til top
mosede Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 16:35
Nu bliver jeg lidt forvirret alligevel. PS3 spil er ikke regionskodede, men alligevel - når jeg checker internetpriser på FIOFA08 - ser jeg det annonceret som PAL.
Vil dette spil ikke kunne spilles på en US-model? På de andre spil vi har (alle købt i USA på nær eet fra England) står der ikke noget om PAL/NTSC.
Hvis der er forskel - hvad er så spillene fra Gamehubs?
SONY KLV-S40A10E, Sony DVP-NS 92 V SACD, Onkyo TX-SR605, CANTON Movie 150-QX, PS3.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu