Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
|
Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 08:54 |
mosede skrev:
Nu bliver jeg lidt forvirret alligevel. PS3 spil er ikke regionskodede, men alligevel - når jeg checker internetpriser på FIOFA08 - ser jeg det annonceret som PAL. Vil dette spil ikke kunne spilles på en US-model? På de andre spil vi har (alle købt i USA på nær eet fra England) står der ikke noget om PAL/NTSC. Hvis der er forskel - hvad er så spillene fra Gamehubs?
|
Nu har du jo fået svar i en anden tråd, men for de der læser med her, og ikke er klar over det, så er der ikke regionslås/koder på PS3 spil...
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
 |
mosede
Bruger
Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 88
|
Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 09:00 |
zulfo skrev:
[
Nu har du jo f�et svar i en anden tr�d, men for de der l�ser med her, og ikke er klar over det, s� er der ikke regionsl�s/koder p� PS3 spil... |
Ja, og de kommentarer til om det er PAL eller NTSC spil som angives i nogle butikker (jeg har i hvert fald set dem på flere ebay-stores) skal man altså se bort fra.
|
SONY KLV-S40A10E, Sony DVP-NS 92 V SACD, Onkyo TX-SR605, CANTON Movie 150-QX, PS3.
|
 |
jobs
Bruger
Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
|
Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 09:54 |
sehested skrev:
Pengene er blevet trukket her til morgen, så det kan bekræftes at de trækker pengene inden de afsender varen, da jeg endnu ikke har fået besked om at fifa 08 er udkommet eller afsendt. Så er det bare med at håbe det kommer frem  |
Kunne du komme med en update af hvor lang tid leveringen tog, hvis du da overhovedet har modgatet spillet?
Kom det igennem uden du blev bonget med told osv`?
|
 |
mr poulsen
Bruger
Oprettet: 05-December-2006
Point: 58
|
Sendt: 07-Oktober-2007 kl. 09:39 |
hej jeg har købt halo 3 på gamehubs og har kun ros herfra, de sendte spillet på releace, og fik det 8 dage efter spillet virker udemærket og er ikke med kinesisk sprog,men engelsk og så er der jo en del penge at spare gav kun 279 kr for det..
kan klart anbefales
|
 |
sehested
Super bruger
Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 261
|
Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 09:56 |
Jeg modtog fifa d 22 oktober og det var afsendt fra gamehubs d 13 oktober. Spillet er fuldt engelsk og virker uden problemer på min ps3 som er købt i dk. De danske hold er med så dem mangler man heller ikke. Spillet kom igennem uden told, men dette kan ikke altid garanteres, men dog ikke hørt om nogen der er blevet snuppet endnu.
Så jeg kan kun anbefale gamehubs.com hvis man har lyst til billige spil 
|
 |
micker
Super bruger
Oprettet: 26-Juni-2007
Point: 356
|
Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 10:57 |
siden alle priser var opgivet i £ må man vel gå ud fra at det er fra England? og der skal ikke betales told hvis der bestilles fra eu.
eller er det mig der er forkert på den?
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio
PS3
|
 |
HQjben
Guld medlem
Oprettet: 19-August-2006
Point: 583
|
Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 11:56 |
micker skrev:
siden alle priser var opgivet i £ må man vel gå ud fra at det er fra England? og der skal ikke betales told hvis der bestilles fra eu.
|
Nogle af dem der har modtaget, siger at pakken er sendt fra Malaysia som anbefalet. Andre har modtaget pakker sendt fra England, så det er vidst lidt random. Men told er vidst en mulighed.
Redigeret af HQjben - 25-Oktober-2007 kl. 11:57
|
 |
SJ
Guld medlem
Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
|
Sendt: 04-November-2007 kl. 09:01 |
I går modtog jeg mit Tiger Woods PGA Tour 08 (PS3) fra Gamehubs.com. Det blev sendt fra Malaysia som anbefalet brev d. 29/10.
|
 |
tobiasl
Guld medlem
Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 820
|
Sendt: 04-November-2007 kl. 10:52 |
HQjben skrev:
micker skrev:
|
Nogle af dem der har modtaget, siger at pakken er sendt fra Malaysia som anbefalet. Andre har modtaget pakker sendt fra England, så det er vidst lidt random. Men told er vidst en mulighed.
|
de kommer altid fra Malaysia har skravet med ham der har siden ved ikke hvor du har fåget fat i det med england fra men det gør de ikke kommer kun fra Malaysia
|
 |
NerdALMIGHTY
Junior bruger
Oprettet: 08-August-2006
Point: 23
|
Sendt: 17-November-2007 kl. 17:45 |
Så fik jeg endeligt nyt om mit Spil, bestilt i slutningen af Oktober.
Det ligger tilsyneladende nu på det internationale Toldlager, og det kommer til at koste i hvert fald 75 kr. at få det udleveret af Post Danmark.
Så bliver den endelig pris pludselig mindst 400 kr. (måske mere) samt en ventetid på næsten en måned. Så kan det sku ikke rigtigt betale sig synes jeg.
Ellers surt, for den danske pris på nye PS3 spil er jo helt hen i vejret. Det giver ingen mening af et konsol spil skal være 40-50 procent dyrere end et tilsvarende nyt PC spil.
Min bestilling blev forresten sendt fra Malaysia, så den del er vist god nok.
Redigeret af NerdALMIGHTY - 17-November-2007 kl. 17:50
|
 |
sehested
Super bruger
Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 261
|
Sendt: 17-November-2007 kl. 18:17 |
Det er ikke sikkert selvom dit pakke er blevet stoppet i tolden du kommer til at betale for den. Der er nogle stykker på et xboxforum som fik stoppet deres halo i tolden og der lå det også et stykke tid, men ingen af dem kom vidst til at betale noget.
|
 |
NerdALMIGHTY
Junior bruger
Oprettet: 08-August-2006
Point: 23
|
Sendt: 17-November-2007 kl. 18:26 |
Der står direkte i det brev jeg har modtaget fra Post Danmark:
Gebyret for Post Danmarks arbejde med toldbehandlingen udgør 75,- kr. inkl. moms. Efter toldbehandlingen leverer vi forsendelsen. Gebyr samt told, moms og evt. afgifter betales ved modtagelsen.
|
 |