recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med gaming på nVidia Shield?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med gaming på nVidia Shield?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zalamdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2015
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zalamdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med gaming på nVidia Shield?
    Sendt: 07-Juni-2016 kl. 08:55
Jeg er blevet lidt forelsket i Nvidia shield efter jeg så man for et fast beløb har adgang til et massivt udbud af spil, som man kan streame frit. 

På papiret lyder det jo fantastisk, og ligeså virker maskinens specs til at være rigtig fornuftige, men holder det vand i virkeligheden?

Hvordan er gaming oplevelsen? Hvordan fungerer den som streming device?
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2016 kl. 08:47
Ah så massivt er det vel heller ikke - der er mig bekendt kun omkring 50 spil i abonnementet, og de fleste af ældre dato.

Naturligvis kan man købe flere. Det virker egentlig godt nok, men jeg synes ikke at der er nok i det til at betale 80kr om måneden - Den er tilgengæld ret god til at streame spil fra en PC, men det kræver at du har et nvidia grafikkort.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2016 kl. 10:23
Geforce Now på Nvidia Shield er en fin nok tjeneste og spilstreaming skal nok blive stort i fremtiden, men hvis du er til gaming, så vil jeg klart anbefale, at de i stedet køber en PlayStation 4 eller Xbox One. Spiludvalget og kvaliteten er meget højere på de to.

For mig har Nvidia Shield på ingen måde levet om til løfterne om at være en habil spilkonsol. Visse af de spil, som de præsenterede ved lanceringen er sågar ikke engang blev lanceret på den.
Til top
Zalamdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2015
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zalamdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2016 kl. 15:25
Tak for input,

Jeg ejer allerede en PS4, - min "forelskelse" i Nvidia shield er nok ligeså meget relateret til jeg kan se mange af de gamle klassiekre jeg har spillet på PC for år tilbage, så som Serious Sam er tilgængelige. 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2016 kl. 17:01
hvis man ikke har spillet dirt 3 eller det nye tomb raider og den alder af spil, så er det nice i fuld pc kvalitet. men som sagt kan man også købe spil til streaming der. har ikke lige haft råd til fx doa. men det skal jeg have som gammel fan
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2016 kl. 12:21
nogle der ved hvilken emulator der er bedst til Nvidia Shield ?
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2016 kl. 14:24
Der er mange rygter om lancering af nye Shield produkter på CES i januar, så måske det var en idé at væbne sig med lidt tålmodighed.
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2016 kl. 16:29
Jeg bruger selv mest
 - Retroarh til arcade (MAME, FBA) og pcengine. (Virker generelt også godt til NES, SNES Sega Megadrive) 
 - .emu serien til Commodore 64, NES, SNES Sega Megadrive
 - ePSXe til Playstation
 - PPSSPP til PSP
 - Drastic til Nitendo DS
 - My boy til GBA
 - Mupen64PlusAE (Playstore) til Nintendo 64
 - Colem til Colecovision
 - Reicast -til Sega Dreamcast (Download og sideload)
 - Uae4arm til Amiga (Download og sideload)
MAME4droid og aFBA er også gode emulatorer til Arcade.


Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
MikeW Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikeW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2016 kl. 10:35
Helt enig, Shield TV er vel nok den bedst supporterede og kraftigste medieafspiller. Shadow Play/Stream gaming fungerer også helt fint med de relativt få titler, der er gjort tilgængelige.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu