|
Erfaringer med gratis Google Play som musik backup |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2015 kl. 21:25 |
||
Hej alle
Jeg har overvejet om man skulle lægge al sin musik op i gratis udgaven af Google Play. Er der nogen der har erfaring med dette? Er det nemt eller bøvlet? Er det besværet/tiden værd? "Æder" den alt (altså også musik købt i iTunes)? |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Den æder fint det du har købt i iTunes, da det er uden drm i dag. Den kan dog ikke gå højere end 320kbit. Du kan godt uploade FLAC og ALAC, men det konverteres til MP3.
Det er slet ikke svært at gøre dog. Bare gå ind på siden og trykke på den orange upload-knap i højre hjørne. Så kan du trække selve hovedmappen, hvor alt dit musik ligger i, over i vinduet. Så begynder den at uploader af sig selv.
|
|||
![]() |
|||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
||
Jeg var lige inde og kigge på Google Play Music i går efter nyheden om 50000 sange.
Skal man oprette abonnement (Gratis prøve måned) for at benytte tjenesten?
|
|||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|||
![]() |
|||
perkjaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
||
Nej, det skal man ikke. |
|||
![]() |
|||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
||
Okay, super. Syntes blot ikke jeg kunne komme uden om det i går. Men der må være noget jeg har overset.
|
|||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Du skal bare gå ind på siden og logge ind på din Google konto.
|
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
||
Jeg kan nu heller ikke komme igang uden de får et betalings kort øv øv
|
|||
![]() |
|||
||
I må sgu gøre noget forkert :)
|
|||
![]() |
|||
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
||
Jeg bliver også bedt om betalingskort oplysning.
Det gør ingen forskel om jeg trykker på "Standard" eller "Get started". Er du sikker på at du ikke har givet dem ved en tidligere lejlighed?
|
|||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|||
![]() |
|||
||
Så er det fordi de havde mine oplysninger i forvejen, gennem Google Play Store
|
|||
![]() |
|||
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
||
Det lyder sgu meget godt! Slet ingen hager?
Kan man egentlig "re-downloade" sange derfra, lokalt på en computer igen - eller bliver det låst til Google Plays apps / website, når det først er smidt op i deres sky? |
|||
![]() |
|||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
||
Der er en Download mulighed per sang eller album, men jeg har ikke prøvet den endnu. Startede med at bruge de torsdag aften, så det hele er også nyt for mig. |
|||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |