recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med GTA IV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med GTA IV

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
frimann85 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 09:15

Ja tak - GPS var da dejlig innovativt :] Også meget fedt at man kan tage tog i spillet.. Også for fedt at byen er så stor.

- Gauze -> Sæt brightness op, evt. på max... Så kan man uden komplikationer klare de mørke gyder også ;D

Glæder mig allerede til to fridage nu efter idag på job!

Til top
Pongman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af Deucalion Deucalion skrev:

Oprindeligt skrevet af Pongman Pongman skrev:

Jeg tror jeg skal have et større tv eller briller, jeg har meget svært ved at de sms beskeder man får :(

Hvis ikke du allerede har gjort det, kan du vælge større skriftstørrelse på din telefon. Det kan da hjælpe lidt

Det anede jeg så ikke at man kunne - det må jeg lige prøve når jeg kommer hjem. Det der med at læse manualer er bare så 90er hehe :)
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 11:10

Oprindeligt skrevet af Deucalion Deucalion skrev:

Jeg tror jeg skal have et større tv eller briller, jeg har meget svært ved at de sms beskeder man får :(

Hvis ikke du allerede har gjort det, kan du vælge større skriftstørrelse på din telefon. Det kan da hjælpe lidt

Det anede jeg så ikke at man kunne - det må jeg lige prøve når jeg kommer hjem. Det der med at læse manualer er bare så 90er hehe :)

Det står vist ikke i manualen. Du roder bare lidt rundt i telefonens menusystem (under Options) til du finder det .

Et helt andet spørgsmål - er der nogen der ved om man har en garage til rådighed ved den første lejlighed? Jeg syntes jeg lige hørte det nævnt i forbifarten under introduktionen, men jeg bed ikke rigtigt mærke i det, og jeg synes ikke rigtigt at jeg har kunnet finde en garage ved siden af indgangen eller i baggården.
Til top
Mestah Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-April-2007
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 11:38
Oprindeligt skrevet af Miths Miths skrev:

Et helt andet spørgsmål - er der nogen der ved om man har en garage til rådighed ved den første lejlighed? Jeg syntes jeg lige hørte det nævnt i forbifarten under introduktionen, men jeg bed ikke rigtigt mærke i det, og jeg synes ikke rigtigt at jeg har kunnet finde en garage ved siden af indgangen eller i baggården.

Der er en parkeringsbås til dig.
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-December-2004
Point: 396
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 11:39
De mørke scener irriterer mig noget så grusomt. Har ellers sat brightness op på max, men stadig meget mørkt synes jeg. Har endda mørklagt stuen lidt så jeg bedre kunne se 

Det er første gang jeg rigtig sådan spiller på konsol og synes spillet virker rigtig godt.
Må også lige ændre skriftstørrelsen på mobiltelefonen. Synes også ens lille radar er lige lille nok. Det er lidt svært at se om genstanden er et niveau over eller under en.
Til top
Deucalion Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juni-2007
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 12:06

Oprindeligt skrevet af Insaniac Insaniac skrev:

Må også lige ændre skriftstørrelsen på mobiltelefonen. Synes også ens lille radar er lige lille nok. Det er lidt svært at se om genstanden er et niveau over eller under en.

Ja det er faktisk lidt skuffende, at det er så svært at se, hvad der foregår på radaren.

Min kæreste syntes endda at jeg gik over gevind, da jeg skiftede vores 37" skærm ud med en på 42". Men nu kan hun så selv se, at vi skal have minimum 50" næste gang

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 12:26

Hehe.. Jeg klarer mig med min 37" men det ryger sgu nok ind i soveværelset på et tidspunkt og så en ordentlig pana plasma eller pioneer ind i stuen :)

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 15:04

der er åbenbart også store problemer med at gta 4 fryser gamekonsollerne.

http://gear.comon.dk/index.php/news/show/id=15534

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 15:24
Damn jeg er glad for det ikke er mig :)
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 16:45
Oprindeligt skrevet af Mestah Mestah skrev:

Altså bare ude på gaden foran opgangen? Nå, men så må jeg vist lige kigge en ekstra gang .
Til top
kikkomaniac Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Oktober-2007
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 21:24

Hej Gutter, her er min mini anmeldelse af dette fantastiske spil:

Personligt er jeg kun 13% inde i spillet. spillet har frosset 1 gang, hvor jeg måtte tage strømmen på den. Men har spillet 8 timer siden uden probemer

Jeg har spillet ALLE de tidligere spil i serien lige fra GTA 1, og kan uden tvivl sige at dette spil er så gennemført så det næsten gør ondt!

RIGTIGT fed historie, det er utroligt at man kan føle sig så tæt på en spil figur!

Utrolig god musik

Sjove minigames. Jeg har spillet dart, pool, taget min date med på caberet

Een af de sjoveste ting i spillet er dog tv kanalerne, især showet "im rich" som gør TYKT grin med MTV's Cribs er simpelthen for sjovt! Der er også et show der hedder mens room som virkeligt er sindsyg humor. reklamerne der er mellem de forskellige shows er virkeligt også sjove. bla reklamen for "Pisswasser" den lokale øl i liberty

Multiplayer fungerer også utroligt godt! det er hurtigt at joine spil og der er mange forskellige typer. Jeg kan især anbefale "cops and crooks" som meget simpelt går ud på at der er 8 røvere som skal beskytte deres boss på vej til flugtbilen/båden/helien og 8 cops som selvfølgelig skal stoppe dem

stort 10/10 fra mig

Redigeret af kikkomaniac - 30-April-2008 kl. 21:24
Til top
kikkomaniac Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Oktober-2007
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 21:25

Oprindeligt skrevet af Mestah Mestah skrev:

Altså bare ude på gaden foran opgangen? Nå, men så må jeg vist lige kigge en ekstra gang .

korrekt - det er en gul parkeringsbås på vejen

Redigeret af kikkomaniac - 30-April-2008 kl. 21:26
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu