recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med GTA IV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med GTA IV

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
MVIN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2008
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 22:02
Oprindeligt skrevet af kikkomaniac kikkomaniac skrev:

Hej Gutter, her er min mini anmeldelse af dette fantastiske spil:

Personligt er jeg kun 13% inde i spillet. spillet har frosset 1 gang, hvor jeg måtte tage strømmen på den. Men har spillet 8 timer siden uden probemer

Jeg har spillet ALLE de tidligere spil i serien lige fra GTA 1, og kan uden tvivl sige at dette spil er så gennemført så det næsten gør ondt!

RIGTIGT fed historie, det er utroligt at man kan føle sig så tæt på en spil figur!

Utrolig god musik

Sjove minigames. Jeg har spillet dart, pool, taget min date med på caberet

Een af de sjoveste ting i spillet er dog tv kanalerne, især showet "im rich" som gør TYKT grin med MTV's Cribs er simpelthen for sjovt! Der er også et show der hedder mens room som virkeligt er sindsyg humor. reklamerne der er mellem de forskellige shows er virkeligt også sjove. bla reklamen for "Pisswasser" den lokale øl i liberty

Multiplayer fungerer også utroligt godt! det er hurtigt at joine spil og der er mange forskellige typer. Jeg kan især anbefale "cops and crooks" som meget simpelt går ud på at der er 8 røvere som skal beskytte deres boss på vej til flugtbilen/båden/helien og 8 cops som selvfølgelig skal stoppe dem

stort 10/10 fra mig

Jeg er helt enig jeg er nu omkring 26%. dette spil er episk! der er så mange detailer også meget at udforske . det er helt fantastisk!!

Er der nogen der har fået bonus ved at lave politi missioner? jeg har klaret alle most wanted men har umiddelbart ikke fået noget. Og findes der ambulance missioner?

(det kommer til at tage år at finde alle de flyvende rotter :)

Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
Til top
Mr. Pioneer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 23:42
ingen ambulance missioner i denne omgang
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 01:34

Underligt med rapporter om at spillet fryser.

Har nu spillet det i godt 26 timer siden jeg fik det i går, og har ikke oplevet det endnu.

Har en 60gb PS3. Gad vide om det sker på alle, eller kun på bestemte modeller?

Redigeret af jobs - 01-Maj-2008 kl. 01:48
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 01:49
Er der nogen der har set programmet "I'm Rich!" på en af TV-kanalerne? Jeg sad lige og kiggede et kvarters tid inden jeg stoppede for i aften, og hvis ikke Rockstar allerede tidligere havde bevist at de gør et fantastisk stykke arbejde med alle parodierne og de sjove, underlige og bizarre reklamer og indslag på radiokanalerne, så har de i hvert fald gjort det nu med TV-kanalerne i GTA4 .

MySpace parodien på in-game Internettet er i øvrigt også rigtig god - lige som mange af de andre hjemmesider.
Man går virkelig glip af en hel masse hvis man bare flyver lige gennem hovedmissionerne i det her spil - men der er vel heller ikke nogen der spiller GTA på den måde?

Redigeret af Miths - 01-Maj-2008 kl. 01:52
Til top
Frederik2000 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Marts-2008
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 05:57

3. hurtige fra min side...

Elsker man kan sætte langt lys på alle biler og MC(hvis man ikk smadre lygterne) det hjælper så meget

Elsker realismen. Har for en gang skal IKKE lyst til at slå alle i hjel. (passer lidt på Nico´s psykiske helbred)

Elsker historien der bare fanget end meget bedre end de gamle serier. Den fanger en, og man bliver lidt "lokket" til at spille en bane mere for man vil vide mere af historien.

Alt i alt er jeg slet ikke ked af jeg stod kl. 00 i Amager Centeret sammen med en god stor gruppe nørder og fik spillet lige en halv dag før mine andre venner Ting er bare sjovere når man "nørder" det lidt.

Ses vi på multiplayer?

Redigeret af Frederik2000 - 01-Maj-2008 kl. 05:59
Peter Griffin 4 president

X-BOX gamertag: FREDERIK PAULSE

FIFA 08
GTA IV

Panasonic TH-42PX80

Ønskeliste:
B&W CM7 x 2
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 07:51
Jeg mangler stadigvæk at gennemføre første mission: At få foilen af spillet.

Er lidt i tvivl om jeg bare skal sælge lortet eller lige give det en chance, ud fra hvad Frederik2000 skriver.

Btw. er det korrekt, der kommer bane kun til XBOX360 ? Fik ekstra pakke med da jeg købte det, med XBOX Live points og noget andet skrammel. Aner ikke helt hvad det er, da den heller ikke er åbnet endnu.

Til top
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2006
Point: 552
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 08:00
Af med folien straks....

Faktisk ærgre det mig at jeg ikke forudså min stigende trang til at købe dette spil igår - der er jo langtid til pokalfinalen...
/Christian

'I stick my neck out for nobody'
Til top
Deucalion Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juni-2007
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 09:15

Vedr. tidligere brok over radarens/ikonernes størrelse:

Det går da helt galt i multiplayer. Prøvede at spille med 5 andre i går. Bl.a. spillede vi Car Jack City. Her var det næsten umuligt at orientere sig på radaren. Der var ikoner for biler der skulle hentes, ikoner for hvor bilerne skulle afleveres, ikoner for diverse pickups samt ikoner for de 6 spillere. Alt ialt en skøn sammenblanding af prikker i forskellige farver. Jeg sidder ca. 3 meter fra min 42" PX70, og på den afstand var det meget svært at skelne mellem ikonernes forskellige former.

Spørgsmålet er så, om jeg skal flytte sofaen (dvs. fjerne sofabordet) eller få mig et par briller...

Indtil videre bryder jeg mig ikke om den konkurrenceprægede del af multiplayerdelen - området er for stort (selv om man begrænser det til en bydel), og der er for mange "skæve" veje og kanter der ikke kan forceres, når man ræser afsted for at komme først til næste mål.

Singleplayer-delen kan jeg derimod bruge måneder på

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af Deucalion Deucalion skrev:

Det går da helt galt i multiplayer. Prøvede at spille med 5 andre i går. Bl.a. spillede vi Car Jack City. Her var det næsten umuligt at orientere sig på radaren. Der var ikoner for biler der skulle hentes, ikoner for hvor bilerne skulle afleveres, ikoner for diverse pickups samt ikoner for de 6 spillere. Alt ialt en skøn sammenblanding af prikker i forskellige farver. Jeg sidder ca. 3 meter fra min 42" PX70, og på den afstand var det meget svært at skelne mellem ikonernes forskellige former.

Spørgsmålet er så, om jeg skal flytte sofaen (dvs. fjerne sofabordet) eller få mig et par briller...

Indtil videre bryder jeg mig ikke om den konkurrenceprægede del af multiplayerdelen - området er for stort (selv om man begrænser det til en bydel), og der er for mange "skæve" veje og kanter der ikke kan forceres, når man ræser afsted for at komme først til næste mål.

Kan godt være alle plasma nørder vil påstå at der ikke er noget at hente ved full hd på den afstand. Men kan da sige at jeg sagtens kan se noget på radaren på 3,5 meters afstand, på mit 40"
Spillet er lavet til 1080p, så det funger også bedst på 1080p. ;)
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Kan godt være alle plasma nørder vil påstå at der ikke er noget at hente ved full hd på den afstand. Men kan da sige at jeg sagtens kan se noget på radaren på 3,5 meters afstand, på mit 40"Spillet er lavet til 1080p, så det funger også bedst på 1080p. ;)

Men det kører jo faktisk ikke i 1080p. PS3 versionen er efter sigende ikke engang 720p, men 655p (lige som CoD4 heller ikke var fuld 720p - men dog naturligvis stadigt så fantastisk ud - og det samme med Halo 3 på XBox 360).
Mit 1080p Samsung M87 viser 1280x720 når jeg trykker på info knappen på remoten. Jeg formoder det er PS3en der tager sig af opskaleringen fra 655p til 720p.
Hvis dit faktisk kører i 1080p - og det er det vist noget med man kan forcere i en del spil fra PS3'en systemindstillinger, er det ikke? - så er det ren og skær opskalering, og jeg er ikke synderligt overbevist om at det giver dig meget, om nogen, fordel fremfor 720p.

Redigeret af Miths - 01-Maj-2008 kl. 14:47
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Kan godt være alle plasma nørder vil påstå at der ikke er noget at hente ved full hd på den afstand. Men kan da sige at jeg sagtens kan se noget på radaren på 3,5 meters afstand, på mit 40"
Spillet er lavet til 1080p, så det funger også bedst på 1080p. ;)

Der tager du fejl - spillet er bestemt ikke lavet til 1080p - det kører i 1100x620, og opskaleres så...

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Januar-2004
Point: 928
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2008 kl. 19:18

på mit spil er det et symbol hvor der står

HD 720p 1080i + 1080p

Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu