recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med GTA IV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med GTA IV

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2008 kl. 19:55
æv æv æv så havde jeg klaret ca. 63% ifølge spillet og troede der var massere af story tilbage.. men næh nej pludselig har man gennemført det og det resterende er "ekstra ting" .. så som at nakke duer 

nå.. men i det mindste føler jeg stadig det har været pengene værd ^_^
Til top
MVIN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2008
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2008 kl. 16:01

Oprindeligt skrevet af nitrotg nitrotg skrev:

nogen der ved hvordan man for fat i en chopper.. de er der aldrig i airport på deres helipad..

ved fish market south, de er også markeret på dit kort som med rød firkant "Heli Tours". god tur

Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-December-2004
Point: 396
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2008 kl. 16:36
Hvor langt skal man i spillet for at få adgang til panserværns raket? Jeg har gennemført 40% og har lige fået adgang til den sidste ø.
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2008 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af Insaniac Insaniac skrev:

Hvor langt skal man i spillet for at få adgang til panserværns raket? Jeg har gennemført 40% og har lige fået adgang til den sidste ø.

Der er bla. andet en på en lille klippe ø lige nord for ø nr 2....

Kort til at finde alt for de utålmodige er her: LINK

Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2008 kl. 18:56

Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

æv æv æv så havde jeg klaret ca. 63% ifølge spillet og troede der var massere af story tilbage.. men næh nej pludselig har man gennemført det og det resterende er "ekstra ting" .. så som at nakke duer 

nå.. men i det mindste føler jeg stadig det har været pengene værd ^_^

Det var jeg ikke klar over.

Er selv på 56%, og troede også at jeg havde lang vej igen, inden jeg har gennemført. Det er da skidt.

Nå, så må jeg slappe lidt af og gå amok rundt om i byen lidt, for at trække det ud.

Samsung 63",Samsung 32", LG 42", PS3 60gb, 5 midt- til high-end PC'ere, Xbox360 60gb
Til top
Beond Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2008
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2008 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af RobertoCarlos RobertoCarlos skrev:

Oprindeligt skrevet af Frederik2000 Frederik2000 skrev:

Btw. er det korrekt, der kommer bane kun til XBOX360 ? Fik ekstra pakke med da jeg købte det, med XBOX Live points og noget andet skrammel. Aner ikke helt hvad det er, da den heller ikke er åbnet endnu.

Jeg mener osse jeg har læst et sted at der skulle komme et par ekstra missioner til BOXEN og kun boxen(skal i hvert fald drille min PS3 ejer/ven hvis det passer). Men det er der helt sikkert andre der kan svare på? 

Microsoft har betalt rockstars 50 millioner dollars for at udvikle 2 ekstra episoder til gta spillet, der kun vil blive tilgængeligt på xbox 360. De 2 episoder menes at blive i stil med Liberty city og vice city. Syndt for os ps3 spillere, men et godt træk fra microsoft, da flere måske vil vælge xbox. 

[/QUOTE]
Rockstar kommer med udvidelser til begge konsoller dog er 2 eksklusive til Xbox360. Man må ligeledes formode at disse kommer først. Men så kan man jo glæde sig over at der trods alt kommer mere og at det næste GTA ikke kommer til 360 men kun til PS3, medmindre Micro$oft smider en ny konsol på markedet inden to år.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2008 kl. 23:10
Var der ikke også nogen som sagde man skulle betale for ekstra pakkerne? - i så fald er det efter min mening ligemeget
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu