|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
|
æv æv æv så havde jeg klaret ca. 63% ifølge spillet og troede der var massere af story tilbage.. men næh nej pludselig har man gennemført det og det resterende er "ekstra ting" .. så som at nakke duer
![]() nå.. men i det mindste føler jeg stadig det har været pengene værd ^_^ |
||
![]() |
||
MVIN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Status: Offline Point: 110 |
![]() |
|
ved fish market south, de er også markeret på dit kort som med rød firkant "Heli Tours". god tur |
||
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
|
||
![]() |
||
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() |
|
Hvor langt skal man i spillet for at få adgang til panserværns raket? Jeg har gennemført 40% og har lige fået adgang til den sidste ø.
|
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Der er bla. andet en på en lille klippe ø lige nord for ø nr 2.... Kort til at finde alt for de utålmodige er her: LINK |
||
![]() |
||
jobs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Det var jeg ikke klar over. Er selv på 56%, og troede også at jeg havde lang vej igen, inden jeg har gennemført. Det er da skidt. Nå, så må jeg slappe lidt af og gå amok rundt om i byen lidt, for at trække det ud. |
||
Samsung 63",Samsung 32", LG 42", PS3 60gb, 5 midt- til high-end PC'ere, Xbox360 60gb
|
||
![]() |
||
Beond ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
|
Microsoft har betalt rockstars 50 millioner dollars for at udvikle 2 ekstra episoder til gta spillet, der kun vil blive tilgængeligt på xbox 360. De 2 episoder menes at blive i stil med Liberty city og vice city. Syndt for os ps3 spillere, men et godt træk fra microsoft, da flere måske vil vælge xbox. [/QUOTE] Rockstar kommer med udvidelser til begge konsoller dog er 2 eksklusive til Xbox360. Man må ligeledes formode at disse kommer først. Men så kan man jo glæde sig over at der trods alt kommer mere og at det næste GTA ikke kommer til 360 men kun til PS3, medmindre Micro$oft smider en ny konsol på markedet inden to år. |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Var der ikke også nogen som sagde man skulle betale for ekstra pakkerne? - i så fald er det efter min mening ligemeget
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |