|
Erfaringer Med HBB-TV (DR) |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | |
JBtv
Bruger Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rart at høre det også virker med VT30, men er der nogle som har erfaringer med GT30 ?
Jeg har netop opdateret softwaren i mit GT30 - jeg har også DVB-T signal, men har ikke umiddelbart bemærket nogen hbbtv funktion. Dog skal jeg indrømme at jeg ikke har forstået (endnu) hvad jeg eventuelt selv skal gøre for at få det til at virke, hvis det altså virker på GT30 (derfor mit spørgsmål).
|
|
skirk
Bruger Oprettet: 19-Februar-2006 Status: Offline Point: 173 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min far har et nyt TX-P42GT50Y og her virker DR NU hbbtb også. Dog er der mange af udsendelserne som ikke vil starte. Eller det er lidt et spil i lotteriet om den vil afspille eller ej. Men om det er pga. dårlig wi-fi er jeg ikke sikker på. Hvad er andres erfaringer?
Skirk
|
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super, så venter jeg bare på Stofa, det må være lidt af en bedt af yousee allerede er oppe at køre |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med modtagerboksen/Blu Ray-afspilleren LG HR550 C? Virker det på denne?
|
|
Henno
Junior bruger Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogle der har erfaring med Sony nx723 og dvb-t2?
Jeg synes ikke jeg kan finde noget på Google. Kunne godt bruge en guide. |
|
McNiklas
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit NX723 virker helt perfekt med DVB-C og YouSee.. Nu skiver du med DVB-T2, men er det ikke kun hos YouSee at HBB-TV virker pt.?
|
|
Henno
Junior bruger Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm efter hvad jeg har forstået skulle det også virke på antenne signalet. Har du gjort noget på tv'et for at få det til at virke?
|
|
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
DR startede (som jeg forstået det) med at teset på antenne før YouSee kom med. Nu venter jeg bare på Stofa.....
|
|
kalk23
Bruger Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil også gerne vide om GT30 har hbbtv eller om det kan åbnes på nogen måde... Umiddelbart tror jeg ikke GT30 har hbbtv fordi jeg ikke kan få det til at virke ved at gå over på yousee's kanal 100 på dvb-c.
|
|
DR streaming
Ny bruger Oprettet: 30-Maj-2011 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
vi er i kontakt med panasonic vedr problemer med at vise udsendelser og vi arbejder på at løse problemet.
Redigeret af DR streaming - 17-April-2012 kl. 22:41 |
|
Cassius99
Ny bruger Oprettet: 18-April-2012 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
@ JKJe
har købt et sprit nyt LG LM760T....hbbTV virker ikke...hvem talte du med hos LG support (hvis du kan huske det?)...jeg har emailet dem og fik et kedeligt svar a la vi har ingen information om dette, beklager zzzzzzzzzzzzzz Anyways, kan du evt lige forklare hvordan man får adgang til Service Menu (hidden menu?) @ DrStreaming Har i nogen dialog med LG omkring hbbTV i DK?
|
|
JKJe
Bruger Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Funktioner
Tak(0)
|
@cassius99
Du skal skifte region til Tyskland (det skal du vidst gøre med alle producenternes) Det gør du i en gemt menu "ez adjust" Læs mere her. |
|
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |