|
Erfaringer Med HBB-TV (DR) |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | ||
Henno
Junior bruger Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Svar fra sony support angående hbbtv på deres NX72x modeller
Tak for din mail. Understøtter NX723 modellen dette? Efter hvad jeg kan læse skulle den gøre dette, men jeg kan ikke få det til at virke. Skal man på nogen måde aktivere funktionen?
Med venlig hilsen, Kim SONY SUPPORT TEAM SUPPORT: http://www.sony.dk/support/da Nogle der ved om jeg kan snyde mit tv til at tro det er i tyskland eller et andet sted så jeg kan få det til at fungere?
|
||
hkknudsen
Ny bruger Oprettet: 13-Oktober-2007 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yes!! Muhaha.
Nej, jeg har også ledt efter et sted at ændre lokation til Tyskland på nx723, jeg tror ikke det findes.
|
||
Henno
Junior bruger Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er faktisk lykkedes mig at ændre min lokation til tyskland. Brugte bare startguiden, her ændrede jeg land til tyskland, men beholde dansk som sprog. Men jeg synes ikke det har hjulpet. Det virker faktisk. På sony 2011 modeller skal man blot køre start guiden igen, vælge tyskland som land og så virker det på DRs kanaler. Den eneste ulempe jeg kan se er at kanalerne bliver placeret meget mærkeligt. Men dem kan man jo selv flytte. Dette trick er også bekræftet af sony kunde service(som forresten har været sindsyg hurtig og god i sine svar): Hej Henrik Tak for din mail. ja hvis du bruger tyskland som land er det nok muligt at bruge dette , men husk så på at dine kanaler nok vil blive i anden rækkefølge. I have heard that some people have it working on FY11 models... This is true. If you have DVB-T and set country to "Germany", HbbTV will be working. This workaround will not work for cable customers (whenever it will be enabled by Stofa and YouSee) as the DVB-C tuning is tied to each operator in each country. Med venlig hilsen, Kim SONY SUPPORT TEAM SUPPORT: http://www.sony.dk/support/da Redigeret af Henno - 18-April-2012 kl. 16:16 |
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen, som ved om det bliver/er tilgængeligt på LG HR550 C, eller om denne er for gammel til det sjov? jeg skulle hilse at sige, at jeg IKKE skal prøve lege med nogen servicemenu... Det er vist for langhåret for mig.
|
||
hkknudsen
Ny bruger Oprettet: 13-Oktober-2007 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af hkknudsen - 18-April-2012 kl. 20:59 |
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har prøvet både på DTT og YouSee.
Er der noget, som skal aktiveres, for at det virker ?
Hilsen
Søren
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
McNiklas
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja jeg forstår ingen ting. Mit NX723 virker det perfekt på og mit er indstillet til DK
|
||
daskino
Guld medlem Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har et Sony Hx823, hvor i menuen finder jeg den lille røde knap ? til HBB-TV.
når gårudfra jeg ksal køre guide igen med tyskland som valgt land, det prøver jeg først. Redigeret af daskino - 14-Maj-2012 kl. 11:40 |
||
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den røde knap på din fjernbetjener...
|
||
daskino
Guld medlem Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja tak, så har jeg lavet tysklands tricket og jo nu kører DR.nu på mit Tv. Det er en dejlig smart overflade til at se gamle udsendelser på. Kan se at de også bruger det meget i Tyskland nu på deres kanaler. Endelig rart med en standard for SMART. TV. og glad for at mit næsten nyindkøbte TV understøtter det. så nu er der Netflix, Hulu med undertekster , Amazon prime video, DR.nu,Sony Music, stream fra NAS på én og samme fjernbetjening. fedt.
Redigeret af daskino - 14-Maj-2012 kl. 21:30 |
||
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skal der gøres noget specielt for at få det til at virke og er der tale om VT30Y modellen? Og er der nogen der ved hvornår det kommer til Stofa? |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
||
Kiwa1
Junior bruger Oprettet: 13-December-2008 Sted: Søborg, Danmark Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Steen
Jeg har spurgt Panasonic og fået svar på, at ingen af deres modeller kan bruges til HBB TV i Norden Hilsen Kim
|
||
Dali 5,1 sæt: 2x Helicon 800, Helicon C200 MK2, 2x Helicon W200 og Helicon S600
|
||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |