recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med HP/Compaq Pavilion MCE?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med HP/Compaq Pavilion MCE?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
anderskj1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 100
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med HP/Compaq Pavilion MCE?
    Sendt: 28-November-2006 kl. 15:24

Jeg er nok kommet frem til at jeg er på udkig efter et MCE til omkring 5000-6000 kr. Er der nogen der er erfaringer med en af disse 2?

HP Pavilion Media Center A1628.sc
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=250338

HP Pavilion Media Center Slimline s7621.sc
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=246109 

Formoder det er de klassike spg. Billedekvalitet og støj og evt. Vista upgrade?

Til top
chercka Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2007 kl. 20:57

Jeg har også kig på denne maskine, og hører gerne erfaringer fra andre.
Jeg synes den ser kanon ud pga. størrelsen, den forholdsvis store harddisk (250mb), og generelt fine specs(Core Duo, 1GB RAM). Jeg har dog ikke hørt den tændt, så jeg er lidt spændt på støjniveauet.

Er der nogen der har luret specifikationen på skærmkortet? Der står "op til 512mb ram", ofte efterfulgt af 256mb. Er det så 512 eller 256? Den kan ikke customizes nogensteder, så det må være det ene eller det andet?

Jeg skal ikke bruge tv-tuner, så det er rart at slippe for, samtidig med at den kan passes ind i skabet under fjernsynet, så udseendet ikke har den store betydning. Undrer dog lidt over hvordan jeg skal placere modtagerne til fjernbetjening/mus/tastatur. De skal jo helst ikke være alt for synlige...

Iøvrigt kan man se en videoanmeldelse af en næsten identisk maskine på Cnet.com.

Til top
Sarchasmo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Februar-2006
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2007 kl. 22:00

Jeg har selv kigget en del på m7771, men der er jo desværre altid kun én tuner i HPs modeller.

Der er forbavsende lidt omtale af HP Media Centers her på sitet.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu