|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
anderskj1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
![]() Sendt: 28-November-2006 kl. 15:24 |
Jeg er nok kommet frem til at jeg er på udkig efter et MCE til omkring 5000-6000 kr. Er der nogen der er erfaringer med en af disse 2? HP Pavilion Media Center A1628.sc HP Pavilion Media Center Slimline s7621.sc Formoder det er de klassike spg. Billedekvalitet og støj og evt. Vista upgrade? |
|
![]() |
|
chercka ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Jeg har også kig på denne maskine, og hører gerne erfaringer fra andre. Er der nogen der har luret specifikationen på skærmkortet? Der står "op til 512mb ram", ofte efterfulgt af 256mb. Er det så 512 eller 256? Den kan ikke customizes nogensteder, så det må være det ene eller det andet? Jeg skal ikke bruge tv-tuner, så det er rart at slippe for, samtidig med at den kan passes ind i skabet under fjernsynet, så udseendet ikke har den store betydning. Undrer dog lidt over hvordan jeg skal placere modtagerne til fjernbetjening/mus/tastatur. De skal jo helst ikke være alt for synlige... Iøvrigt kan man se en videoanmeldelse af en næsten identisk maskine på Cnet.com. |
|
![]() |
|
Sarchasmo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Jeg har selv kigget en del på m7771, men der er jo desværre altid kun én tuner i HPs modeller. Der er forbavsende lidt omtale af HP Media Centers her på sitet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |