|
Erfaringer med Hulu på appletV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2016 kl. 11:34 |
Jeg har oprettet et abbonement til Hulu for år tilbage.
Og der var fremgangsmåden at oprette en US PayPal konto, og tilknytte et internationalet kreditkort, i mit tilfælde et Mastercard. Og så ellers bare oprette sig normalt på Hulu's hjemmeside, og vælge PayPal som betalingsmåde. Hulu er blevet lidt mere interessant nu hvor de har fået muligheden for at købe et abbonement hvor du bliver fri for reklamepauserne. |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, og har også efterfølgende opdateret når mine kort udløb.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Du skal ikke være sikker på, at dit kreditkort vil blive afvist fordi det er dansk. Jeg har Visa/Dankort hos Spar Nord og jeg har brugt det til at købe abonnement direkte hos Hulu, Amazon VOD, US PSN og US Xbox Live.
Men hvad der afgør, at de ikke ser kortet som udenlandsk ved jeg altså ikke. Min kæreste har Visa/Dankort hos Nordea, hun har heller ingen problemer med det. Men jeg kender nogle der har prøvet med kort fra de samme to banker, som ikke kunne få lov at bruge det. Så test først om det virker. Hvis ikke, så må man benytte de rabatkort man kan købe. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ja, jeg bor i 3400, men amerikanske postnummer er på 5 cifre. Så jeg brugte 34004. Det er vist en amerikansk militærbeboelsesområde i Californien. Altså der soldaterne bor med deres familier.
|
|
![]() |
|
Men jeg mener du skal bruge en, der starter med de første 4 cifre du rigtig bor i.
|
|
![]() |
|
Evt brug listen her, til at finde et nummer der har samme 4 cifre som dit postnummer
Redigeret af Nagash - 17-Januar-2016 kl. 19:31 |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Undskyld men er det ikke ligegyldigt ? Find en US postnummer & brug det
![]() |
|
![]() |
|
vassago ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
.
Redigeret af vassago - 23-Januar-2016 kl. 19:43 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |