|
Erfaringer med køb af medier i udlandet |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | ||
Annette
Junior bruger Oprettet: 28-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Sendt: 01-Oktober-2004 kl. 21:06 | |
Ja, det kunne jo være forklaringen, men de kunne da lige have serveret en mail. Jeg har bestilt cd-r, DVD+R, DVD+RW, for at have lidt forskelligt at lære at kende. Og ALT kan vel ikke være udsolgt, så havde det vel fremgået på deres side. Det kan jo være at de blev så perplekse over at jeg betalte med overførsel, at de ikke vidste, hvad de skulle stille op, og troede det var en fejl, som de selvfølgelig straks rettede. men nu fungerer mit Visa igen, så kan jeg jo prøve ad den vej. Mon ikke jeg skulle sende dem et lille notat på deres info-mail. Hvis der er nogen dèr, der ser den.
|
||
Annette
|
||
lauka
Bruger Oprettet: 25-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Sendt: 02-Oktober-2004 kl. 12:03 | |
Hej Hva med at handle hos www.lavepriser.dk Det er dansk, billigt og betales pr. efterkrav. Så ingen problemer der........
|
||
Lauka
|
||
boink
Bruger Oprettet: 06-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Sendt: 02-Oktober-2004 kl. 12:15 | |
De ligger da vist i Tyskland, så tvivler på de er 100% danske. Det fremgår i hvert fald ikke af deres hjemmeside.
|
||
Henrik
|
||
lauka
Bruger Oprettet: 25-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Sendt: 02-Oktober-2004 kl. 12:21 | |
Det er da en dansk hjemmeside så vidt jeg kan se. Hvor de har adresse er jeg da egentligt hamrende ligeglad med så længe det er på efterkrav. |
||
Lauka
|
||
boink
Bruger Oprettet: 06-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Sendt: 02-Oktober-2004 kl. 13:04 | |
Ja helt enig. Det er ligemeget om de er danske eller tyske, det vigtigste er prisen Pointen var bare at det ikke er sikkert de er danske. Navnet er godt nok meget dansk, så hvem ved. www.nierle.dk er i hvert fald ikke dansk ! |
||
Henrik
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Sendt: 04-Oktober-2004 kl. 16:51 | |
Kun gode erfaringer. Jeg bestilte i mandags, og i dag, mandag en uge efter, ankom pakken med GLS. Og pengene er ikke trukket på Visakortet endnu. Der er 30 dages returret. Det er praktisk, hvis man får købt et fabrikat der alligevel ikke kan brændes. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
HenrikH
Guld medlem Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
Sendt: 04-Oktober-2004 kl. 18:19 | |
De ligger i flensborg: Lavepriser.dk Så i princippet samme som Nierle m.v. P.S. har selv handlet hos Nierle - ingen problemer, varer efter ca. en uge. |
||
mvh
Henrik |
||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7908 |
Sendt: 04-Oktober-2004 kl. 19:59 | |
billigmedien.dk er et godt sted - jeg bestilte 20 DVD-R, printable (tilbud: 6,75 pr. stk.), fredag og modtog dem her til aften mandag. Skal betale med et girokort. Jeg har én gang før købt 20 stk. DVD-R - også dengang ingen problemer. |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
Tarzan
Super bruger Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
Sendt: 21-Oktober-2004 kl. 23:55 | |
Jeg har handlet mange gange hos http://www.wesellcd.com der er en dansk hjemmeside med danske priser, og varene kan leveres pr efterkrav. Jeg har kun godt at sige om dem.
|
||
Venlig hilsen
Sven |
||
Mikker
Ny bruger Oprettet: 18-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Sendt: 31-Oktober-2004 kl. 00:00 | |
Har lige bestilt en ordre hos http://www.blankdiscshop.co.uk/ betalt med visa og fin fin shop plus betalingsmetode... desuden en af de engelske shops med billigste leveringsomkostninger.. har bestilt 100 printbare full face skiver fra ritek og 2 sæt print patroner til epson R300... 750 kr inkl fragt... nu venter jeg bare på at pakken kommer imellem onsdag og fredag.. Redigeret af Mikker |
||
resurrection
Bruger Oprettet: 19-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Sendt: 03-November-2004 kl. 16:12 | |
Bestilte i mandags 75 Verbatim DVD+R og 5 Verbatim DVD-RW hos Billigmedien. Modtog pakken idag, onsdag - nemt og hurtigt - men der var 75 stk. Ritek istedet. Jeg tjekkede ordrebekræftelsen og her stod den onde lyneme også Ritek. Det er selvfølgelig dumt ikke at tjekke ordrebekræftelsen med det samme, men jeg er 100% sikker på, at "indkøbskurven" viste Verbatim - og den første ordrebekræftelse som dukker op på skærmen viser kun beløbet Prisen var dog den samme som Verbatim-skiverne, men nu kender jeg ikke kvaliteten på Ritek-skiverne så jeg ved ikke om det er en dårlig erstatning for Verbatim? Jeg sendte dem straks en mail, som jeg nu venter svar på. /Martin Redigeret af resurrection |
||
We've won it 5 times! - '77 '78 '81 '84 '05
Join the Rafalution! |
||
Websurfer11
Bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
Sendt: 03-November-2004 kl. 18:35 | |
Ritek DVD skiver er ganske udmærkede - på min arbejdsplads bruges udelukkende RITEK. (et godt mærke i Tyskland). Har endnu ikke oplevet fejlbrændinger på Ritek. |
||
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |