|
Erfaringer med køb af medier i udlandet |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |
Baseman
Bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
Sendt: 03-November-2004 kl. 20:04 |
Verbatim har en speciel placering - også hos mig - som et uovertruffent mærke. Men så vidt jeg kan se af omtaler (og egne erfaringer), tyder det på at Ritek er fuldt på højde med Verbatim. Med mindre der ligefrem er tale om at skiverne kommer samme sted fra, er det dog lidt underligt, hvis Billigmedien blot har valgt at udskifte mærket, uden en forklaring. |
|
Baseman in color
|
|
resurrection
Bruger Oprettet: 19-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Sendt: 03-November-2004 kl. 20:30 |
Tak for tilbagemeldingerne. "Ritek" lød bare som "Denver" eller "Medion"...altså temmelig skræmmende Nu må vi se hvad billigmedien siger - de kan jo ikke have byttet om på billederne på bestillingssiden, da kurven viste "Verbatim", men hvordan "Ritek" så ender på ordrebekræftelsen.......? /Martin |
|
We've won it 5 times! - '77 '78 '81 '84 '05
Join the Rafalution! |
|
Keld
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
Sendt: 03-November-2004 kl. 22:46 |
I h.t. Brugsanvisningen till Pioneer 520/720 er Ritek et af 8 anbefalede mærker, som er testet for skrivekompatibilitet til disse optagere ved 8x hastighed. Keld |
|
Mikker
Ny bruger Oprettet: 18-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Sendt: 05-November-2004 kl. 18:37 |
ja jeg har så modtaget min ting fra england omsdag (lidt langsom til at få skrevet) og alt er fineste orden.. MEN... De kunne ikke levere det sidste af 3 sæt patroner så de havde sendt 50 ekstra skiver med som faktisk koster det dobbelte af patronerne, uden merpris.. det er nice service.. jeg er yderst tilfreds |
|
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |