|
Erfaringer med kindle fire hd 8.9 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-April-2013 kl. 16:16 |
Hej
Jeg overvejer at skaffe et par kindle fire hd 8.9 til mine børn. Den skulle have en god skærm og et par rigtig gode højttalere, en ok processor og et sd-slot, som er vigtigt da de ser en del video på dem når vi køre bil. Det skulle kunne lade sig gøre at fjerne amazon apps og udskifte launcheren, når først den er rooted. Vil i ikke mene at det er et ok køb til ca 2000 kr. |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øv der var så ingen sd-slot alligevel
|
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4747 |
Hej Claus. Så vidt jeg ved sælges den ikke i Danmark. Og jeg ved ikke hvor fra og hvordan du have tænkt dig at få den sendt. Men dette alternativ er fra den næst største boghandler kæde i USA. Deres NOOK HD+ Tablet koster det samme og har et microSD slot: Den kan også købes i England. Men ellers kan man i USA få 'refurbished' Apple iPad 2 til samme pris: Ved ikke om det kunne være noget? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
du kan jo købe en trådløs harddisk og have liggende i bilen med en omformer til strømmen og så streame filmene til tabletsne i stedet for.
Vi overvejer kraftigt gøre det samme med bare med et par Nexus 7'er.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Tak. Udemærket ide med harddisken. Ville dog gerne have det så transportabelt som muligt.
Nook hd + ser også fin ud. Har dog også kig på Archos. Der kommer en 8" kaldet 80 platinium, der ser lovende ud, til omkring1200 kr. Jf. Diverse artikler burde den være her nu. Men jeg kan ikke finde den. Archos plejer at være meget ren android, med tilføjelse af enkelte gode programmer. Som f.eks deres video player, button mapping tool og sommetider et pro office program. |
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4747 |
Hej Claus. Jeg fandt dette citat på archosfans forum: 'and in fact by all indications, the Archos 80 Platinum is a rebranded Onda v812 scores half as well on tests' Men ellers vil jeg skrive at begge gange jeg har prøvet en Archos har jeg syntes at kvaliteten af kabinet osv ikke har været op til andre. Men den er så også billigere. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 19-April-2013 kl. 12:12 |
|
![]() |
|
Ja det kunne være jeg skulle vente på note 8 eller galaxy tap 3. Det kan ikke betale sig at udskifte deres kurio til noget andet det ikke er bedre til at holde på battery tiden.
|
|
|
![]() |
|
Hej Claus.
Har du overvejet at lade i bilen. En 12 volt USB lader koster ikke meget? Citat ' You can charge your Kurio by using either the supplied power adapter or USB cable. Your Kurio will charge more quickly by using the power adapter' Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Det gør vi allerede.
Problemet er at den er lidt sløv til spil og skærmen samt højtaleren er ikke så god en oplevelse på kurio. De har nævnt de gerne vil have noget bedre. Grunden til valget faldt på kindlen, var at skærmen skulle være næsten omkring ipad kvalitet og højtaleren endnu bedre end ipads. Men jeg kan se at, hvis jeg skal op i 32 gb udgaven. Så bliver prisen på omkring 2500 kr pr stk. Det kan selvfølge godt være, at det er en god pris alligevel. |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |