recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med lcd tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med lcd tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikaelx23 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med lcd tv
    Sendt: 30-Januar-2005 kl. 15:35
Jeg kunne godt tænke mig og høre om andres erfaringer med lcd tv, har selv et 30 tommer philips fp9946, som jeg synes er et godt tv, det eneste er at der skal være meget lys i stuen om aftenen for at den sorte farve i billedet ikke er grålig istedet for, ellers et kanon tv.
Til top
karsten k Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2005 kl. 19:21

Oprindeligt skrevet af mikaelx23 mikaelx23 skrev:

eneste er at der skal være meget lys i stuen om aftenen for at den sorte farve i billedet ikke er grålig istedet for, ellers et kanon tv.

Jeg har selv samme Philips model og hos mig hjalp det at slå "Active control via sensor" fra

 



Redigeret af karsten k
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2005 kl. 23:51
Jeg har læst at der findes en del settings på LCD/Plasma TV  som ikke er idelt sat fra Fabrikken. Deres standard indstilling er gode i et demo-rum men ikke hjemme i stuen.
Prøv engang at gå ind på hifi4all.dk i deres TV debat forum. Derinde bliver der udvekslet en del erfaringer/opsætning med de forskellige settings. 

Redigeret af lahan
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu