recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med LG 42PC1Rx
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med LG 42PC1Rx

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
J-Man Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2006 kl. 12:46

Der er ingen støj fra mit TV, bortset fra harddisken man kan ane (42PC1RR)

Er der nogle der har fundet ud af om det er muligt at ændre på blilled placeringen under en film, så man kan se underteksterne. Jeg er klar over at man godt kan se dem når TV'et står på spectacle, full eller 16:9, men så er det også strukket meget i siderne og ser ikke ret godt ud. jeg ville gerne bruge zoom funktionen, hvis bare billedet kunne rykkes opad.

Til top
OTol Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2006
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2006 kl. 19:05

Jeg tror ikke du kan flytte billedet ved Zoom, på samme måde som du kan i de andre måder. Du vil jo altid miste noget af billedet når du zoomer.

Personligt bruger jeg den indstilling der passer til udsendelsen, da jeg heller ikke bryder mig om at få det tværet ud. Så må man leve med kanterne i siden. Det har vi jo også gjort med kanter foroven og forneden med det gamle CRT fjernsyn. 

Til top
OTol Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2006
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2006 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af OTol OTol skrev:

Jeg tror ikke du kan flytte billedet ved Zoom, på samme måde som du kan i de andre måder. Du vil jo altid miste noget af billedet når du zoomer.

Personligt bruger jeg den indstilling der passer til udsendelsen, da jeg heller ikke bryder mig om at få det tværet ud. Så må man leve med kanterne i siden. Det har vi jo også gjort med kanter foroven og forneden med det gamle CRT fjernsyn. 

Jo du kan faktisk godt flytte billedet på zoom funktionen. Du skal blot bruge op og ned knapperne straks efter zoom er valgt.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu