|
Erfaringer med LG 49SJ810V? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil tro at flertallet som jeg selv udvælger nogle modeller og så ud og se på dem bagefter. Så for mit vedkommende kan det sagtens blive et 48"-49" i stedet for et 50" hvis det er bedre.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Udgangspunktet for denne tråd er et 49” tv, så 50” er absolut ikke et must, blot en max grænse.
Hvad skal jeg så kigge på i Elgiganten Esbjeg?
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Panasonic eller Sony.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4662 |
Jeg vil foreslå Panasonic EX700. Det findes i 50":
Bedre billedkvalitet pga. et VA LCD-panel. Dog bemærk at betragtningsvinklerne er smallere end på den LG, som du også kigger på.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
tak for input. Betragtningsvinkel kan have en betydning, da hun kigger fra ca 45 grader, når hun sidder ved sit spisebord.
Er tv’et ikke kantbelyst? Redigeret af KeWa - 18-Juli-2018 kl. 10:19 |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4662 |
Jo, det har kantbelysning.
|
|
|
|
![]() |
|
Det blev jeg i starten af denne tråd rådet til at fravælge. Er lidt forvirret nu
![]() |
|
![]() |
|
Men budgettet sætter jo også nogle naturlige begrænsninger. Min erfaring er, at problemerne med ujævn fordeling af lyset ofte er værre på IPS LCD-tv (som LG'en) end på VA LCD-tv (som Pana'en).
|
|
|
|
![]() |
|
det er nok mere størrelsen end økonomien, der sætter begrænsninger.
|
|
![]() |
|
jeg endte med at købe et 49” LG SK8500. Gratis kalibrering og 5 års garanti. Henter det om 1/2 time. Spændt på at se, hvordan det gør sig.
|
|
![]() |
|
Kalibrering.? Hvis det er den der normalt tilbydes til dyre penge i Elgiganten, så er den ikke noget værd. Spørg hvilken en der er lavet.
|
|
|
|
![]() |
|
det tænkte jeg nok, men den “var med i prisen”.
Hvad synes du om tv’et? Edit: Tvet er endnu ikke hentet. Har ikke modtaget den lovede “kom og hent mig”-sms. Jeg ringede istedet til Elgiganten (kl 1830 - en halv time efter “seneste tidspunktfor afhentning”), som fortalte, at tvet endnu ikke er “helt klart”, men at de vil sende en sms senere i aften, så jeg kan hente det. Krydser fingre.
Redigeret af KeWa - 23-Juli-2018 kl. 18:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |