recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med LG tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med LG tv?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Funch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med LG tv?
    Sendt: 09-April-2010 kl. 17:15
Har kigget på et 47" LG model 47LE550N..Nogen der har erfaring med dette eller bare LG generelt?Har haft en harddiskoptager i LG og var ikke vidre imponeret
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2007
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 00:33
Hej!

Har ikke selv oplevet den model, men har ligesom dig oplevet LG hd recorder samt arbejdet med min svigerfars LG lcd 42" 5000. Den først nævnte endte med at blive sendt tilbage igen da den ikke kunne lide Stofas signal. Hvad angår deres tv virker det som om at farverne er meget naturlige.
Hvis man læser om LG lcd´er på nettet skrives der ofte at de ikke har et skarpt billede og at sort ikke er helt sort. Min egen oplevelse af LG tv er positivt(5000). Den er let at indstille og der er en god billedopsætning. Man skal bare huske at fortælle den at den står i Sverige og ikke i Danmark for at den vil virke som den skal.

Håber du kunne bruge mit svar
Mvh
E    
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 13:47
Det må du lige forklare nærmere, jeg har 2 LG lCD i huset, det ene fra fælleskøbet, viser begge et nydeligt billede, det med Sverige må du lige forklare, hvad opnår jeg ved at bilde det ind at det står i Sverige, begge mine står på DK og fungerer upåklageligt.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 16:17
på ældre skærme skulle DVBC delen aktiveres ved at sætte land til Sverige på skærmen, sådan fungerede firmware, og sådan ser jeg det også her på en LH3000 serie, hvor kortlæser kun fungerer når Land=sverige, så der har de fejlet lidt.. men ok skærm og den LH3000 lcd virker helt ok til prisen jeg gav..
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 16:22
Tak pendec. Det kunne jeg ikke have forklaret bedre. Kan dog tilføje at det var noget jeg fik at vide direkte fra LGs hovedkontor.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 20:28
Oprindeligt skrevet af exlærer exlærer skrev:

Tak pendec. Det kunne jeg ikke have forklaret bedre. Kan dog tilføje at det var noget jeg fik at vide direkte fra LGs hovedkontor.
utroligt er de forklarer det til sine kunder, og måske endda som lappeløsning.. seneste firmware på min skærm som ikke er særlig gammel har stadig problemet.. Så om de ved hvad "nordic" betyder er spørgsmålet, eller måske erkender de ikke salget i Danmark.
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2010 kl. 11:32
Ja, det virker som om udviklingen går for hurtig...  Har også oplevet et problem med Samsung, men der var det Finland man skulle sætte tv´et til for at undgå frysning af billed, pix- og lyd-fejl. Dette skyldes at Stofa og den Samsung modelserie ikke kunne sammen.

Redigeret af exlærer - 15-April-2010 kl. 11:34
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu