|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jfrost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2006 Status: Offline Point: 58 |
![]() Sendt: 19-Oktober-2007 kl. 13:14 |
Er der nogen der har erfaringer med Logitech Wireless DJ - gerne i forhold til andre streamere?
|
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
næ men så det i rabatten igår -er jo til at betale og er også lidt interesseret
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() |
Har selv kikket på den på et tidspunkt. Men den falder igennem fordi man skal have software installeret på en PC ( den kan ikke køres fra en NAS). Den kører ikke Wifi, men via deres egen protokol. Samtidig er displayet i remoten også begrænset til få linier tekst. Det jeg savner er en Wifi remote som kan vise cover. Sonos er et genialt system - men dyrt. Men i dag kommer der jo flere og flere mobiltlf. der kører wifi. Så hvis man kunne få en remote med samme lækre interface som iPhone/iPod Touch til at fjernstyre en simple modtager som læser musik fra en NAS server kunne det være genialt. Mht modtageren har Apple jo deres Airport express, men den kan heller ikke opfylde de krav jeg har. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hvis man ikke er til NAS server, WiFiosv. Så er det en ganske simpel måde at få overført sin musik og internet radio til sit anlæg.
Man sætter bare den ene del sit sin comp. den anden til sin reciever, så syncroniserer den med WMP eller iTunes og så spiller den bare derudaf... ![]() Den falder dog lidt ud nogle gange, af et sek. eller to varrighed. Men det er sjældent og ikke noget jeg lader mig generer af. Jeg er meget tilfreds. Og fjernbetjeningen er nu slet ikke så ringe endda! ![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Diamanten ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Jeg har haft Logitech DJ lidt over et år nu og kan kun sige at det er den største opfindelse efter glødelampen Der findes masser af alternativer til DJ'en, men når det kommer til betjeningen så falder de alle sammen igennem i forhold til DJ'en. Fjernbetjeningen med den indbyggede skærm og scroll hjulet er supernemt at bruge..... lidt a'la Ipod. Det er rigtigt at skærmen ikke kan vise billeder osv, men det har jeg ærlig talt ikke noget at bruge til. Til gengæld er fjernbetjeningen mere handy end Sono's ellers meget lækre system. Fjernbetjeningen har iøvrigt en temmelig lang rækkevidde. Jeg kan gå et stykke ned af vejen og stadig betjene den!!!! Iøvrigt koster den ikke alverden... et godt argument for at prøve den Den kan ganske rigtig ikke køre med NAS og computeren skal være tændt, men det har jeg ikke noget problem med idet den alligevel står tændt det meste af tiden....
Held og lykke med at finde den rigtige løsning |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Apple's Airport express sku vel aldrig kunne køre sammen med andre afspillere end iTunes vel - tænkte om nogle havde lavet noget plug-in så den måske kunne virke sammen med MP11?? der kommer snart den Vista MCE Sideshow i starten a det nye år, DEN ser lækker ud. http://www.engadget.com/2006/12/21/ricavisions-vista-mce-sid eshow-remote-does-bluetooth-at-100-met/ |
|
![]() |
|
jfrost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2006 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Tak for konstruktive kommentarer om Logitech DJ. Holdt op imod Noxon 2 el. lign., hvordan ser det så ud? Jeg lægger vægt på streaming-stabilitet og god lyd.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |