Hey alle nu er tiden kommet til at jeg skal have skiftet min efterhånden ubrugelige Netgear entertainer live ud. og på sigt forhåbentlig også min Ps3 (som media streamer)
Har læst meget og længe herinde om jeres forskellige valg og erfaringer med disse. Men det jeg simpelthen ikke kan læse mig frem til nogen steder er hvordan menuerne er bygget op i de forskellige mærker. Hvorfor jeg spørg er at jeg synes at menu delen på både PS3 og Netgear EL er bygget forholdsvis simpelt op og er nemt at komme omkring i. Det der så er sket er at jeg lige har været ude og sætte et samsung LED tv op hos min far. Hvor han så også i samme omgang fik min gamle NAS med tilhørende filer. Men deres menuer er simpelthen bygget så vanvittigt op at det jo tager 5 min at finde en film man vil se. og afspilningen af musik er helt i skove.
Så derfor er mit spørgsmål til hvordan menuerne er bygget op på de udvalgte afspillere. Jeg er kommet frem til.
Hvordan er de at se info om film på. (Har læst meget om bl.a. WDTV mulighed for info og billed fra IMDB)
Hvordan er de at hører musik på? her tænker jeg brugervenlighed for evt. gæster der skal bruge det.
Og til sidst hastighed generelt i menuen?
De indtil videre udvalgte er:
Xtreamer Sidewinder HD
LG DP1 (elsker simpelthen designet, Men kan ikke rigtige finde noget på den overhovedet)
PlayON HD mini
Budgettet er på ca 1000kr. og er selvfølgelig åben for forslag :) billeder af menuer er meget velkommende.
Morten