recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Mobiludsalg.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med Mobiludsalg.dk

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Mobiludsalg.dk
    Sendt: 14-April-2008 kl. 16:59

Hej

Nogen der har erfaring med mobiludsalg.dk?

Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 17:05

jeg har handlet der en gang, selve handlen var jeg yderst tilfreds med, jeg kunne tale med dem om prisen da jeg skulle ha 2 bilsæt og 2 HF sæt.

jeg har ingen erfaring med evt reklamationer



Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 17:18
Jeg syntes nemlig også de virker gode, hvad jeg har erfaret indtil nu. Har været i kontakt med dem og modtaget hjælp og har fulgt priser der er gået stødt nedad i forhold til andre.
Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 17:23

det også min opfattelse, de er til at tale med, men som sagt jeg har ikke haft problemer med de ting jeg købte derude.



Redigeret af MDHell - 14-April-2008 kl. 17:23


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2008 kl. 17:53
Hmm, har nu prøvet at konfere med Mobiludsalg via mail. Det er ikke gået så godt. Lange svar tider og mails der ikke går igennem. Har haft kontaktet dem pr. tlf. og her var servicen god nok. Har bestilt tingene, men den ene af dem skulle bestilles hjem fra andet firma, da de ikke har den i deres sortiment. Nu må vi se hvordan de klarer sig.
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2008 kl. 10:12
Jeg låner lige denne tråd

Det undrer mig, at deres side kan mangle produktbeskrivelser - jeg vil jo godt have lidt at vide om varen, inden jeg køber den.

Klikker jeg videre på producent navnet, f.eks. Sony, er der ikke noget.
Et godt varesortiment - men måske også med udgåede modeller?
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2008 kl. 17:58

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Jeg låner lige denne tråd

Det undrer mig, at deres side kan mangle produktbeskrivelser - jeg vil jo godt have lidt at vide om varen, inden jeg køber den.

Klikker jeg videre på producent navnet, f.eks. Sony, er der ikke noget.
Et godt varesortiment - men måske også med udgåede modeller?

Det ok. Og jeg kan fortælle at de har rigtigt mange vare og rigtigt travlt (derfor ikke så meget tid til netbeskrivelserne), men de er igang med at forny deres system, så der kommer mere omfattene beskrivelser, samt referencer til tilbehør der passer til det specifikke produkt. Hvornår det indtræder ved jeg ikke. Hvis du har spørgsmål til produkterne, så ring til dem. Jeg havde lidt problemer via email. Men de er superflinke, og gjorde meget for at svare på de spørgsmål jeg havde. De leverer også hurtigt.

Og nej, det er ikke ment som reklame. Det er kun erfaringer

Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2008 kl. 09:53
Oprindeligt skrevet af fhansen fhansen skrev:

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Jeg låner lige denne tråd Det undrer mig, at deres side kan mangle produktbeskrivelser - jeg vil jo godt have lidt at vide om varen, inden jeg køber den. Klikker jeg videre på producent navnet, f.eks. Sony, er der ikke noget. Et godt varesortiment - men måske også med udgåede modeller?


Det ok. Og jeg kan fortælle at de har rigtigt mange vare og rigtigt travlt (derfor ikke så meget tid til netbeskrivelserne), men de er igang med at forny deres system, så der kommer mere omfattene beskrivelser, samt referencer til tilbehør der passer til det specifikke produkt. Hvornår det indtræder ved jeg ikke. Hvis du har spørgsmål til produkterne, så ring til dem. Jeg havde lidt problemer via email. Men de er superflinke, og gjorde meget for at svare på de spørgsmål jeg havde. De leverer også hurtigt.


Og nej, det er ikke ment som reklame. Det er kun erfaringer



Selvom det er Post Danmark som bliver nævnt, så har jeg hørt om en der har modtaget et tv af fragtmand.
Måske det er en særskilt aftale eller har noget med vægt at gøre?

Redigeret af T-teknik - 09-August-2008 kl. 09:54
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2008 kl. 14:31
Jeg har købt et kamera hos Mobiludsalg.dk. Det kom dagen efter.

Da det gik stykker, skrev jeg til dem og fik straks instruktioner på indsendelse. Så indtil videre er jeg helt tilfreds.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2008 kl. 14:39

Oprindeligt skrevet af fhansen fhansen skrev:

Hmm, har nu prøvet at konfere med Mobiludsalg via mail. Det er ikke gået så godt. Lange svar tider og mails der ikke går igennem. Har haft kontaktet dem pr. tlf. og her var servicen god nok. Har bestilt tingene, men den ene af dem skulle bestilles hjem fra andet firma, da de ikke har den i deres sortiment. Nu må vi se hvordan de klarer sig.

Har skrevet med dem et par gange, og svarene kom inden for nogle minutter om formiddagen, så du må have sendt med en dårlig forbindelse eller via postDK måske?

Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2008 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af fhansen fhansen skrev:

Hmm, har nu prøvet at konfere med Mobiludsalg via mail. Det er ikke gået så godt. Lange svar tider og mails der ikke går igennem. Har haft kontaktet dem pr. tlf. og her var servicen god nok. Har bestilt tingene, men den ene af dem skulle bestilles hjem fra andet firma, da de ikke har den i deres sortiment. Nu må vi se hvordan de klarer sig.

Har skrevet med dem et par gange, og svarene kom inden for nogle minutter om formiddagen, så du må have sendt med en dårlig forbindelse eller via postDK måske?

Tror vist det var PostDK

Nej, ved ikke hvad der gik galt i nogle tilfælde. Forbindelse fejler intet, fungerede fint til alt andet. Mails står også som afsendt til modtager. Der var også en del ventetid involveret grundet en medarbejder. Det var lidt utilfredsstillende, da jeg ikke fik nogle svar. Derfor opfordre jeg selv til at man ringer. Jeg kan jo ha' været uheldig, og det skal jeg ikke undsige mig. Men ellers fuldt ud tilfreds. Havde også nogle defekte varer, og der var på ingen måde anskygningen af dårlig service eller problemer i forbindelse med returneringen. Fik bl.a. også en af mine varer til næsten halv pris i forhold til andre steder på nettet.

Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 11:28
Jeg har været heldig, at være i fin mailkorrespondance med dem vedr. spørgsmål om vare og andet - det faldt så positivt ud, at jeg købte et tv.
Og det blev bragt ud med fragtmand, selvom jeg fik et andet svar efter bestilling.

Noget andet er det lidt høje gebyr på køb via Visa Electron.

Men de har et godt varesortiment, dog i begrænsede mængder. Men det kan jo ændre sig sidenhen.

Redigeret af T-teknik - 25-August-2008 kl. 11:31
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu