recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - erfaringer med NTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

erfaringer med NTV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: erfaringer med NTV
    Sendt: 18-Juni-2014 kl. 08:36
Er der nogen som har erfaringer med http://ntv.mx..?

Kan se de har et pænt udvalg af scandinaviske kanaler til 110kr.
http://ntv.mx/?c=2&a=0&p=10# Vælg Channels under scandinavian.

De har også lavet et XBMC plugin.

Man må da sige det er noget billigere som Stofa, Yousee, osv.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 10:00
Er det ikke en pirat-tjeneste det der? 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 10:25
Jo, men det skriver de ikke.

Og hvis du checker Channels for den pakke til €14.49 og den til €34 opgives de samme,
så hvilke kanaler tror du man får hvis man kun betaler de €14.49 ?

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 18-Juni-2014 kl. 10:26
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 12:10
Virker bare mærkeligt man kan have en pirat tjeneste kørende på denne måde.

Forskellen på de 2 pakker til €14.49 og den til €34 er at den dyre understøtter MAG250 (en lille boks istedet for en pc f.eks.) Du kan se alle lande er opgivet med 2 priser ;)
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 12:24
Hej.

Det jeg syntes er mærkeligt, er at IP Lokkup viser at ntv.mx bor i London,
men jeg er sikker på at deres servere står i et land uden for EU.

Men hvis du Googler vil du se at der findes andre med lignende pakker og priser.
Jeg ved ikke om de samarbejder, men hvis den ene lukker flytter kundene vel.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 18-Juni-2014 kl. 12:25
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 12:35
Min bror og hans kæreste har det, det virker fint. Du kan have så mange streams du vil når det er samme ip adresse, men kun en pr ip. Dvs to ip adresser kan ikke vise tv samtidigt.

Kvaliteten er ikke så god som "rigtig" tv signal, men kan godt ses :)

Har intet dengang de oprettede sig kunne finde noget om at det er decideret er ulovligt.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Har intet dengang de oprettede sig kunne finde noget om at det er decideret er ulovligt.


Men så kan jeg godt skrive det: Det ER Ulovligt.

De distribuerer betalings TV uden for det land hvor TV Stationen har rettigheder til at vise programmerne.

Og de 'Glemmer' bevidst at afregne med den TV Station som har betalt for at få lov til at vise programmet.

Carsten.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 13:06
@Csell

Du har helt ret, jeg vil også sige det er ulovligt, men brugte ordet decideret, da der ved googleling om det ikke dukker noget op.

Men det er nok som du selv nævner der servere som står i et andet land.

Domænet er registreret i Scottsdale Arizona hos GoDaddy
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 16:39

Serveren der anvendes er efter adressen .mx tilsyneladende lokaliseret i Mexico.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 20:07
Det virker bare mærkeligt det ikke bliver lukket så..? efter lidt søgning på google ser det hvert fald ud til at have kørt et par år nu.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 20:26
og det er derfor domænet er mexikansk. Det er jo også derfor TPB roder rundt med forskellige landekoder konstant. Men uanset hvad er det skrup ulovligt. Der er sjovt nok også en artikel omkring det på computerworld.dk - man skulle mene de som medie ikke opfordrede folk til at begå ulovligheder. Jeg tvivler på de kan påberåbe sig artistisk frihed eller hvad de nu kan finde på.
Til top
svbg1979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svbg1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af tf-uno tf-uno skrev:

Er der nogen som har erfaringer med http://ntv.mx..?

Kan se de har et pænt udvalg af scandinaviske kanaler til 110kr.
http://ntv.mx/?c=2&a=0&p=10# Vælg Channels under scandinavian.

De har også lavet et XBMC plugin.

Man må da sige det er noget billigere som Stofa, Yousee, osv.


Jeg har netop her i dag betalt for 30 dage til den Skandinaviske pakke. Straks efter betalingen med VisaDankortet var kanalerne i pakken aktiveret.

Billedekavaliteten er den samme som deres EuroNews-prøvekanal. Altså ingen kanaler i HD, men jeg synes bestemt at til godt 110,- kr er det helt i orden. Jeg kan modtage mange norske og svenske kanaler som man overhovedet ikke kan få adgang til her i Danmark.

Hvis nogle er interesseret kan jeg godt optage en lille video, så man kan se kanalerne.


Redigeret af svbg1979 - 06-Juli-2014 kl. 20:56
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu